Den bärbara datorn gör genast plugget mycket roligare.

Tja tja, känner att det börjar bli dags för lite nya bilder till bloggen men i och med att mamma har haft med sig kameran under sin visit på Varbergs spahotell med sin syster, systerdotter och mamma så blev det inga bilder under helgen med Michael. Nu kom mami precis hem i alla fall och som jag saknat henne!! Därmed kom även kära kameran hem igen. Jag är inte lite avundsjuk på alla behandlingar som hon har fått under dessa fyra dagar. Men om det är någon som gjort sig förtjänt av dem så är det hon. :)

Nu då det känns som att alla elever på VRG går runt med små läckra bärbara datorer och därmed slipper att bokstavligt talat köa till datasalarna så har jag känt ett starkt behov av att ta mig till närmsta datorbutik och inhandla en till bärbar dator som endast ska användas till mina studier. I samma stund så påminde dock pappa mig om att vi har en sprillans ny bärbar dator som vi inte använt tack vare att vi köpte en annan som visade sig vara bättre. Men den andra passar ju utmärkt till mina studier. Det blir så mycket roligare och effektivare att plugga med den. Den ska även med till Milano då jag ska passa på att plugga på flyget bland annat.

Nu ska jag byta om till danskläderna, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0