Dance like nobody is watching!

dancingHej alla flickor.. och pojkar som envisas med att komma hit! (;

Jag har precis varit och dansat modernt och fått ut mig lite känslor via dans. Det absolut bästa sättet att få ge utlopp för känslor enligt mig. Ibland kan jag bli lite tårögd av min egen dans. Haha, förstå mig rätt nu tack! Det kan helt enkelt bli så känslomässigt att jag dansar som om ingen såg mig. Ett råd varenda dansare ska eftersträva att uppnå..

Nåväl. Jag ska gå och lägga mig nu. Blev väldigt inspirerad på dansen idag och satte på typisk musik som får fram den sanna dansglädjen i en dansare såfort jag kom hem. Jag har börjat koreografera ihop en liten kombination inför min och Tessies danslektion i skolan efter jul. Aou vad grymt det kommer att bli. Ännu bättre än förra gången, om det nu är möjligt..


Dags för sängen. Puss!


Kommentarer
Postat av: carro

uppdateraaaaaaaaaaaaaaa :)

2008-10-22 @ 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0