Dags att sova!

Godnatt allihopa, nu orkar jag inte vara vaken en minut till. Jag har pluggat färdigt inför imorgon och kan nu äntligen sussa med gott samvete. Jag har dessutom sovmorgon imorgon eftersom att jag inte har mågot prov på test hour, alltså blir det många timmars sömn inatt. Härligt!

Jag har kikat runt litegrann på facebook under tiden jag har pluggat, vilkett var nödvändigt för att överhuvudtaget kunna hålla ögonen öppna. Jag besökte lite gamla vänner som jag säkerligen inte har träffat på ett antal år, varav ett par nu har kommit ut ur garderoben och stolt visar upp sin respektive. Jag är varken för eller emot homosexualitet. Det enda jag anser är att alla har rätt att vara den de är samt ge utlopp för sin kärlek och allt vad det kan vara. Provokativa handlingar gentemot heterosexuella har jag dock aldrig förstått mig på. Man kan inte få något att accepteras genom att försöka dumförklara dess alternativ. I alla fall tycker jag att det är enormt starkt att "komma ut" med sin homosexualitet. All cred åt dem.


Det var väl allt för idag. Sov så sött, det ska jag göra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0