Dags att klicka hem årets skolkläder

Jag sitter inne på VRGs hemsida och tänkte klicka hem lite av årets skolkläder. Tyvärr är det bara tråkiga vanliga skolbyxor och tröjor. Jag som hoppades på lite färg i år, gärna rosa =). Men det är så bra att ha så jag funderar på att klicka hem ett par gråa mjukisbyxor och luvtröja till, marinblått har jag redan. Samt en tröja med dragkedja, fast den finns bara i grått så då blir det bara en massa grått vilket kanske är lite tråkigt, dock väldigt snyggt. David den jäkeln har ju lagt beslag på mina gråa VRGmjukisar. Nåja, jag ska nog tänka lite på saken ändå.

Nu börjar idol. Det får ni bara inte missa!!! Ironi..

Kommentarer
Postat av: pauline

hej hej!:) jag ska också köpa VRGs skolkläder, och undrar vilken storlek du satsar på? Kör du på S eller? Kram

2008-10-17 @ 23:00:19
Postat av: Mandy

Hej! I och med att de är så pass stora i storlekarna så har jag kört på xs i mina tidigare skolkläder och tänker satsa på det i år igen. De passar jättebra! =)

2008-10-17 @ 23:31:44
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0