Beroendeframkallande giants

Hej igen!

Nu är jag hemma igen och det är dags att sätta igång med historian. Jag har bunkrat upp med mina favoritläkerol giants med smaken salmiak som jag inte kan få nog av. Snacka om beroendeframkallande.. precis som MER Päron som jag dricker flera stycken varje dag. Alltid lika roligt på jobbet då tjejerna jag jobbar med har kaffekoppar stående bakom disken. Då jag jobbar står det alltid flertalet Mer Päron där bak, haha visst är det lite charmigt ändå.



Jag var i alla fall och köpte en loggbok direkt efter skolan som jag precis fört över mina tidigare skrivna inlägg i. Det är till vårt 100poängsprojekt i skolan =) Jag har även bokat tid hos min frisör innan jag fyller år. Det känns väldigt bra att jag fick en tid tillslut. Jag känner mig väldigt effektiv idag. Jag har tagit tag i saker som jag skjutit upp alldeles för länge, men nu är det mesta alltså gjort. Skönt!

Nu ska jag plugga effektivt tills det är dags att dansa ikväll. Väldigt skönt med sena dansträningar tycker jag!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Vad handlar ditt projektarbete om? Det skulle vara så himla roligt om du kunde berätta det :)



Kramar!

2008-10-14 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0