Amy Macdonald

 
  

Hej babes,

jag sitter och pluggar för fullt. Vad annars? Nu är det filosofi som gäller. Det är riktigt intressant så jag klagar inte. Jag pratar ju med min baby samtidigt så hur kan man klaga då? Därefter blir det tacos till middag, en rätt som alltid har varit min favorit. Men jag har haft ett rejält uppehåll från den rätten i ett par års tid, men nu är jag fast igen. För oss som är lite dåliga på att äta grönsaker är det ju en utmärkt rätt! För övrigt funderar jag på om jag hinner med dansträningen ikväll eller inte..

Samtidigt som jag pluggar lyssnar jag på underbara Amy Macdonald och hennes grymma låt This Is The Life


Kommentarer
Postat av: Mia

Du har seriöst de finaste ögonen jag har sett någonsin. Jag tror inte ens att det finns linser som är så fina.. avis!!!

2008-10-07 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0