Vilken varmrätt skulle du välja? Hur ska jag ha mitt hår på lördag?

Som ni märker tycker jag om att involvera er läsare i bloggen. Det är roligt att få höra era åsikter, framför allt i och med att ni verkligen kommer med seriösa råd.

Tack så mycket för era tips angående min födelsedagsklänning! Ni är bäst! Jag håller helt med er, och hoppas innerligt att jag hittar en sådan skönhet. Imorgon får jag svar på det.

Skoldagen har gått relativt snabbt idag. Mellan lektionerna har jag fått ta emot samtal och sms från mina vänner angående vilken varmrätt de önskar.

Dessa får de välja mellan:

1. Smörstekt rödingfilé med ragu på pilgrimsmussla och käfta och kokt potatis.
2. Fisk & skaldjursgryta med vitlöksbröd och pernodaioli.
3. Pepparstekt lammytterfilé med rostad vitlökssky och gratäng på potatis och jordärtskocka.

Själv kommer jag att välja nummer 3. Det är väldigt splittrat bland mina vänner för er som undrar.
Vad skulle ni välja?

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan ska vi hämta prinsen på Arlanda klockan fem. Någon som har bråttom? Jag är inte den snabbaste då det kommer till att göra mig iordning. Jag har i alla fall tagit lite bilder på mig och tänkte ta fler när jag sminkat mig. Ni vill väl se mitt hår? :)

Det pirrar i hela kroppen just nu.
Om ett par timmar är Michael här och då ska vi mysa mysa mysa innan jag måste fortsätta med mina studier.. Men med honom i närheten blir allt så mycket lättare.

Vi hörs senare! Fortsätt gärna ge mig råd om klänningen - det vill säga passande butiker, stilar, färg, material et cetera.

Om ni har några förslag på vilken håruppsättning jag ska ha vill jag gärna ta del av dem. Det finns alltid någon uppsättning som man inte tänkte på. Eller kanske tycker ni att jag ska ha utsläppt? Rakt eller lockigt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mandy, har du för många vänner? :)

alltså, hur många NÄRA vänner har du egentligen? ;p

som du älskar, kan lita på, samt har känt i minst 3 år. ?



pusss

2008-11-06 @ 15:27:16
Postat av: Mandy

Det där är en bra fråga. Jag vill så gärna ha få men nära vänner, än många bekanta. Men jag tror snarare att jag har väldigt många vänner och flera stycken som står mig nära, men de har inte känt mig i flera år. Jag kan väl säga såhär.. De vänner jag umgås mest med, är sådana som jag känt ett par till några år. Jag kan alltid ringa till dem när jag mår dåligt och de vet otroligt mycket om mig. Dock har jag väldigt svårt att lita till 100 % på personer, till och med mina vänner, av olika anledningar. Men jag har några som jag litar på mer än någon annan, och det värderar jag högt. Elinore exempelvis är min barndomskompis, jag har känt henne hela mitt liv, sedan vi föddes. Vi umgås inte så ofta men jag vet att hon aldrig någonsin skulle kunna göra mig illa. Sådan vänskap värderar jag högre än det mesta.



Riktigt bra fråga måste jag säga :) Klok är du!

2008-11-06 @ 15:34:14
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe tack :D !och tack för svar ;p

jag håller med dig.



förrestsen skulle jag valt

Pepparstekt lammytterfilé med rostad vitlökssky och gratäng på potatis och jordärtskocka ;)



och så tycker jag att du ska ha ...hmm. Lockigt hår på middan! :)<3

2008-11-06 @ 16:16:59
Postat av: evin

Röding låter gott!



JAg tycker ett du ska satsa på utsläppt hår och en elegant klänning.

2008-11-06 @ 16:51:58
Postat av: m

tycker du bör ta måltid nr 2 eller 3, bägge låter väldigt frestande!

2008-11-06 @ 17:05:37
Postat av: Anna

Åah jag är jättehungrig och nu blev jag ännu hungrigare. Jag skulle nog ha tagit ettan.



Tycker du ska håret uppsatt på något snyggt sätt.

2008-11-06 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0