Vaknat på fel fel fel sida.

Godmorgon!..

Jag har blivit värre igen och febern har stigit. Egentligen skulle jag behöva ligga hemma i en säng hela dagen och inte göra någonting, men det är en fåfäng önskan. Jag kunde inte ta mig upp imorse och gå på tyskan, ska prata med min lärare idag. Eller det finns inte så mycket att säga.. Med en trolig bihålsinflammation borde jag inte gå till skolan alls. Men what to do?

Jag känner mig grovt deprimerad och känner att det finns en bomb inom mig som bara väntar på att få explodera i en djup panikångestattack. Det är så långt kvar till jullovet och jag är sönderstressad efter att ha lagt ner min själ i den här skolan. Varför är det så långt kvar till studenten?

Jag antar att det blir bättre mot slutet av veckan.. Då kommer Michael och vi ska fira min artonårsdag med alla mina vänner. Men just nu vet jag inte var jag ska få krafterna ifrån. Jag har egentligen så mycket jag borde plugga den helgen dessutom. Fuck this! Jag har då inte vaknat på rätt sida idag.

Mina vänner, all former av medlidande och fina kommentarer är välkomna. Idag behöver jag det mer än någonsin. Har ni aldrig kommenterat tidigare eller om ni så bestämt er för att bara skriva en bloggkommentar i hela era liv. I need it. Bara en enda snäll kommentar från en läsare kan rädda en hel dag. Och min dag idag behöver räddas.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Amanda, jag skriver inte denna kommentar just i dag för du bad om det, utan jag har länge tänkt göra det. Jag frågar mig själv ofta hur en människa i ens egen ålder som man aldrig träffat eller pratat med kan ge en sån otrolig kraft. När jag ser på dig och dina bilder, när jag läser dina texter ger du mig verkligen orken att klara av saker. När jag tittar på din utsida, din oerhört fina kropp som är vältränad och ''muskulös'' ditt vackra hår, dina oemotståndligt fina ögon, ja in princip allt så får du mig att ta hand om min utsida med. Du hinner jämt med att träna även fast du pluggar så oerhört mycket, gissa om jag inte gör detsamma? Men finast av allt verkar endå din insida vara! Helt seriöst, du verkar vara helt fantastisk, felfri,så oerhört snäll. Jag kommer faktiskt inte på det rätta ordet. Det skulle betyda mycket för mig att ha en sådan vän som du, som verkligen kämpar livet av sig för att lyckas, du verkar inte ge upp även fast det gör ont. Så kära amanda gör inte det. Det skulle betyda mycket om du fortsatte vara så unik, för det är inte många som har den egenskapen. Egenskapen som gör att man lyckas. Du kommer lyckas i livet, du verkar ha det så bra även fast du inte har det lätt, men det är nog bara för din vilja övervinner.



Hoppas du tar till dej detta, jag menar det verkligen, annars hade jag inte suttit och skrivit detta till en människa jag inte känner.

Du är en stjärna,förtjänar allt gott.

Ta hand om dig och ge aldrig upp /trogen läsare.

2008-11-03 @ 10:27:44
Postat av: Sara

Du är en stark tjej och har klarat de här förut! när du om några månader står på de där flaket och skriker allt du har kommer du känna att det var såååå värt de! jag lovar:) kör hårt nu amanda men glöm inte att andas!

2008-11-03 @ 10:27:47
Postat av: amanda

Alltså fyfan, jag lider med dig! Jag vet hur det känns ..

Men du verkar vara en stark tjej,så jag tror du klarar det här! :)



Helt ärligt, så ser jag upp till dig, du verkar vara en så fin person, både på insidan och utsidan, och du verkar verkligen ha hjärtat på rätt ställe! Och jag skulle verkligen behöva din självdiciplin när det gäller skolan. Men keep up the good work, du klarar det här :) och du förtjänar verkligen inte det här!

2008-11-03 @ 15:28:30
Postat av: Astrid

Jag håller med i alla föregående kommentarer, du är verkligen en tjej som verkar ha krafter utöver det vanliga! Ta hand om dig :)

2008-11-03 @ 15:53:25
Postat av: Rebecka

Kom igen!! Du har klarat det förr och tro mig, du KOMMER klara det igen!

2008-11-03 @ 18:01:48
URL: http://beckaw.webblogg.se/
Postat av: Puss&kram

Håller med övriga :) maaaandy <3



men besvara kommentarena i föregående inlägg är du snäll ;p "Lite gamla bilder"

:D



KRYAAA PÅ DIG. (JAG är den första som säger så hihi)

2008-11-03 @ 18:13:08
Postat av: Petra

Ge inte upp, utan fortsätt kämpa!

Du kommer vara så glad, lycklig och stolt över dig själv när du klarat skolan och står där på din studentdag! Det är VÄRT det, jag lovar!



Jag har själv varit i din sits och velat ge upp så många gånger, men sen kommer man ihåg varför man kämpar! Glöden finns inte där utan anledning, så ta till vara på dina fantastiska egenskaper och fortsätt kämpa! Du har alla förutsättningar! Glöm aldrig det!

2008-11-03 @ 19:22:10
Postat av: Hanna de Ron

Min älskling!

Du är nog den av mina vänner jag beundrar och ser upp till mest. Du är helt underbar och klarar allt, ALLT!

Jag älskar dig!

2008-11-03 @ 20:19:30
Postat av: Magdalena

Har läst din blogg i snart ett år och upphör aldrig att förundras över att du orkar med så pass mycket som du faktiskt gör, tycker du ska vara stolt över dig själv.

Du är ambitiös, smart och sjukt duktig - även om det känns skit just nu kommer det med all säkerhet betala sig i framtiden.

Du verkar för övrigt vara en jättefin tjej med hjärtat på det rätta stället, bara en sådan egenskap är sällsynt idag. Du klarar det här!

2008-11-03 @ 20:52:11
Postat av: marcus

Håller med alla andra :)



Hoppas du blir friskt till helgen, tänk på vad som väntas så blir det säkert bra :)

2008-11-03 @ 21:12:33
Postat av: Maria

Usch vad jobbigt !

2008-11-03 @ 21:47:11
URL: http://akm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0