Blond - blondare - Amanda!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen från frisören, som för övrigt är g-r-y-m! Jag är väldigt blond igen och hon har klippt upp håret men behållit nästan all längd samt så har jag en liten lugg. Absolut ingen hellugg utan bara lite på sidan så att det händer något med frisyren. Jag är supernöjd och väntar bara på att få på mig min födelsedagsklänning (som jag inte har hittat än, panik!!), de perfekta skorna och en massa fint smink.

Nu är jag hungrig som ett djur och sitter här och väntar på middag. Därefter ska jag bestämma rätterna som skall serveras på min födelsedag på lördag. Det blir nog en kötträtt och en fiskrätt som mina prinsar och prinsessor får välja mellan. Fisk & skaldjursgryta.. är det populärt tror ni? Sedan ska jag i alla fall plugga för fullt och prata med min prins. Det är min kväll det. :)

Vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Fridah

Hej.. skulle bara säga att fisk och skaldjursrytan tror jag är aspopulär. :) Jag jobbade som servitris på en restaurang i somras där vi serverade de och alla Ä L S K A D E den :)



P.s Älskar bloggen! Ha så roligt med din prins imorgon och framåt :) Grattis i förskott :)

2008-11-05 @ 20:20:43
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0