Bilder från middagen, del 2


Calle-Phille vill vara med på bild :)


Alla hade ett enskilt uppdrag att utföra under kvällen. Olofs uppdrag var passande nog att han skulle plinga i glaset med jämna mellanrum under kvällen och göra reklam för sin klubb Huset. OM han gick in i rollen, haha gullunge!




Min bästa vän gav mig smycken från pilgrim och tavlor med bilder på oss där hon skrivit en lång text till mig. Förmodligen det finaste som någon någonsin skrivit till mig.


Philips uppdrag var att plinga i glaset en gång i halvtimmen och hålla ett tal om valfritt ämne. Även han gick in i sin roll till 110 % och gjorde mig mer än stolt :)


Bland det roligaste var att alla mina vänner tyckte så bra om Michael. Inte för att jag någonsin har tvivlat på att han är någon som de skulle tycka illa om, men man vet aldrig vad ens killkompisar ska tycka. Men jag fick höra från mina grabbar att jag har hittat en väldigt trevlig och snygg (!) kille som de tyckte väldigt bra om, vilket de också förklarade är ovanligt då det gäller tjejkompisars pojkvänner.


Davids uppdrag som var att sjunga snapsvisor fick en ännu positivare utgång då han valde att lära Michael en svensk snapsvisa som de sedan sjöng inför oss alla. Han lyckades mycket bra måste jag säga! =)




Kim fick uppdraget att göra sin kända playaheadpose, grrr! 50% seriös sötnos!

Och med det avslutar jag del 2. Väldigt många bilder väntar, och jag funderar även på att lägga upp bilder i ett inlägg som inte ligger uppe på facebook eller någon annanstans. Alltså bara för mina läsare. Vad sägs om det? :)

Kommentarer
Postat av: C

Åh vad du är gullig :) uppskattar dina läsare såsom vi uppskattar dig :D hihi! Absoluut det tycker jag att du ska göra ;p vi vill se alla som finns (A)



men du jag skulle även vilja att du svarade på kommentarer i följande inlägg:

"En liten update"

"Bilder från middagen - Del 1"



tack för mig ;) kram!

2008-11-10 @ 19:39:50
Postat av: Anonym

låter jättebra :D

2008-11-10 @ 19:41:37
Postat av: Anonym

Jag har tänkt på din kompis Hanna de ron, hon är så sjukligt söt. fy fan vad hon ser bra ut

2008-11-10 @ 19:43:57
Postat av: Mandy

C: Ska genast svara! :)



Anonym: Hanna är världens sötaste!

2008-11-10 @ 19:55:57
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: cicilia

Ja:D och kort på dina presenter!:D:D:D

2008-11-10 @ 20:21:13
Postat av: C

Tack :) !

mendu, jag menade "bilder från firandet hemma" inte

"bilder från middagen del 1" (; jag såg fel ;p



Jaa de Ron ser fan bra ut :) men mandy du är sötast (A) . har hon kille nu btw? vad hette henens x? ;p



kraam

2008-11-10 @ 22:06:10
Postat av: c

Tack :) !

mendu, jag menade "bilder från firandet hemma" inte

"bilder från middagen del 1" (; jag såg fel ;p



Jaa de Ron ser fan bra ut :) men mandy du är sötast (A) . har hon kille nu btw? vad hette henens x? ;p

2008-11-10 @ 22:10:49
Postat av: c

Tack :) !

mendu, jag menade "bilder från firandet hemma" inte

"bilder från middagen del 1" (; jag såg fel ;p



Jaa de Ron ser fan bra ut :) men mandy du är sötast (A) . har hon kille nu btw? vad hette henens x? ;p

2008-11-10 @ 22:11:16
Postat av: Anonym

Tack :) !

mendu, jag menade "bilder från firandet hemma" inte

"bilder från middagen del 1" (; jag såg fel ;p



Jaa de Ron ser fan bra ut :) men mandy du är sötast (A) . har hon kille nu btw? vad hette henens x? ;p

2008-11-10 @ 22:16:04
Postat av: L

HAHA, chilla med inläggen, C! ;)

2008-11-12 @ 14:02:24
Postat av: Cynthy

vem är sötingen i vit tröja? (tjej)

Är du kompis med matilda & felicia oxå?

som är vänner me hanna & kajsa!



kraaaaaaaam

2008-11-12 @ 22:37:49
Postat av: Cynthy

vem är sötingen i vit tröja? (tjej)

Är du kompis med matilda & felicia oxå?

som är vänner me hann & kajsa!



kraaaaaaaam

2008-11-12 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0