Lite bilder med en del presenter och lite shopping.

Sådär mina vänner, då var det dags för lite av presenterna som jag fick i klädväg av mina föräldrar. Jag orkade inte dra på mig allt, men det här är en del av det jag fick i alla fall. Mycket sötsaker enligt mig!

Denna gång ser jag gräslig ut både här och där. Men jag har trots det inte klippt bort ansiktet överallt utan det är helt enkelt inte ansiktet ni ska titta på. Jag känner att det är dags att gå upp en halvtimme tidigare varje morgon och sminka mig i fortsättningen. Är det såhär jag går runt och ser ut varje dag? Madonna!, som Michaels mami skulle ha sagt.

 
Dessa röda skönheter fick jag.





 
Mössa och halsduk införskaffades idag.

 
Tröjan i blått med pälskrage kommer bli såå snygg när jag är fixad och sminkad. Jag älskar den!

 
G-star jeansen från mitt jobb som tar ca 10 minuter att få på sig på golvet, men det är det klart värt! Den lilla jeansvästen har jag själv införskaffat för ett ganska bra tag sedan. Den kan kombineras med så sjukt snygga kläder, framför allt i varmare tider. Därför sparar jag den lite!

 
Jag <3 denna lilla jacka..

 
Jag <3 päls


Jag <3 marinblått + stilettklackar

 
Så rara kjolar!


En diamantring fick jag som minne :)


Dessa älskar jag! Vi säljer dem på Salt. De sitter som ett andra skinn och responsen från kunderna är så enormt positiv. Aldrig något klagomål. Nåväl, vardagsjeans som finns i alla färger och är väldigt smickrande för kroppen.

Sedan så har vi... den efterlängtade bilden på de skor jag hunnit få upp i hyllorna. Det är redan dags för att göra mer plats så att jag får plats med alla andra skor, men det får bli en annan dag :)



Nu ska jag prata vidare med min baby. Han börjar bli less på mitt uppdaterande här som har prioriterats framför honom under det här samtalet.


Kommentarer
Postat av: michis

åh vad mkt fint :) vart kommer dom röda skorna ifrån?

2008-11-25 @ 23:51:57
Postat av: Anonym

åh, vilka UNDERBARA bilder!:D och deam vad jag ÄLSKAR din stil!!! och dina SKOOOR!!! dem ska vi inte prata om!!! ge mig! haha<3<3<3

2008-11-26 @ 00:45:24
Postat av: Anna

Sjukt snygg outfit på sjunde bilden!

2008-11-26 @ 01:00:57
Postat av: saara

åhh kjolarna i vilken strl tog du i? du får ta närmare bilder på de typ framifrån......jeansen från dr denim hur mkt kostar de?

2008-11-26 @ 06:13:57
Postat av: Billy

Gillar din stil! Tror faktiskt jag ska köpa de där jeansen..

2008-11-26 @ 06:56:46
Postat av: carro

Hittade du någon vinterjacka???:D visa eller tipsa om vart man kan hitta jackor/kappor!

2008-11-26 @ 12:38:46
Postat av: Anonym

ja håller med, du ser otroligt sunkig ut när du är i skolan..

2008-11-26 @ 16:01:36
Postat av: a

du ser verkligen inte gräslig ut i ansiktet, du är jättesöt! :)

2008-11-26 @ 18:24:21
Postat av: Concordia

Osch vad mycket skor du har. :o

2008-11-27 @ 07:54:22
URL: http://emira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0