Bilder från middagen, del 3

 
Bordsherren och bordsdamen håller tal :) Här berättar de hur de lärde känna mig..

Haha, det var för övrigt en aktivitet under kvällen som ledde till många skratt. Vad hemskt egentligen att jag lärt känna majoriteten av grabbarna genom playahead där de har raggat på mig, och flertalet tjejer har jag lärt känna genom att jag "raggat" där på dem, hahaha!! Michaels historia ledde till tårar hos några. Mycket fint var det <3





Sång! :) De sjöng för mig både på svenska och engelska.


Charlotte berättar om hur vi lärde känna varandra hemma hos mitt ex, där vinet gjorde sitt! ;)


Patriks uppdrag var att gå en catwalk runt långbordet. Självklart skulle skjortan knäppas upp inför uppvisningen!



Anna är helt fantastisk på den här bilden, blir alldeles lycklig då jag ser den.


Han gick in för det stenhårt. Detta är min älskling ämnad för att göra!
För övrigt bjöd alla på sig själva till 110% då de skulle utföra sina uppdrag. Kunde inte bli bättre!


Janne höll ett tal <3


..Och det gjorde även David vars idé det var att alla skulle berätta hur de kände mig. Han poängterade att jag är den bästa han känner på att behålla alla mina kompisar. Väldigt fint sagt måste jag säga.


Thengill höll ett otroligt fint tal till mig. <3


Gullpojkar som höll fina tal under kvällen =)


Världens finaste och bästa par!

Mer bilder väntar. Ni vill inte missa det!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Om du har tid att svara på en undersökning om designen på mp3-spelare så skulle jag bli superglad! Jag pluggar grafisk design, och håller på med en inlämningsuppgift som handlar om vad trendmedvetna tjejer föredrar. Behöver verkligen hjälp! Det är bara några få frågor //Julia (klicka dig in på länken vettja:)

Postat av: Anonym

vad heter tjejen i blå klänning?

vad betyder la nostra vita?

vilka språk kan du? :)

2008-11-12 @ 22:32:50
Postat av: Anonym

vad heter tjejen i blå klänning?

vad betyder la nostra vita?

vilka språk kan du? :)

2008-11-12 @ 22:34:38
Postat av: ffaaf

vad heter tjejen i blå klänning?

vad betyder la nostra vita?

vilka språk kan du? :)

2008-11-12 @ 22:35:26
Postat av: Mandy

ffaaf: Sötnosen i blått heter Saga.

La nostra vita betyder vårt liv, men jag använde det som "Det ljuva livet" efter en italiensk filmtitel som översattes till det.

Jag pratar förutom svenska: engelska, tyska och italienskan är på väg =)

2008-11-15 @ 00:17:26
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0