Thank God it's Friday!

Godmorgon folket!

Sitter här hemma och äter lussebullar och dricker varm choklad till frukost.
Till det dricker jag givetvis en liten MER festis med smaken päron. Vilken gudomlig frukost! Som ett litet barn är jag. :) Nåväl, nu har jag brådis så hinner inte skriva allt för mycket.

I alla fall tog jag nyss en bild på Dagens outfit så de bilderna lägger jag upp när jag kommer hem från skolan. Idag har jag internationell ekonomi, general science b (naturkunskap b) och sedan en lång håltimme då jag och Therese säkert ska göra något mysigt och därefter blir det idrott på Frescati. Idag är det dans, woho! Dags att briljera, ellerhur Tessie? ;) Vilken tur att jag skrev det, har ju glömt att packa ner danskläder, det måste jag göra nu!

Ikväll ska jag och tjejerna ha middag och dricka vin hemma hos en av oss och bara ha det mysigt. Men mer om det senare!

Puss på er! Hoppas att ni får en trevlig dag.

/Mandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0