TGIF!

Thank God It's Friday!

Godmorgon!

Jag sitter just nu i skolan och väntar på att min lektion i internationell ekonomi ska börja. Det var tufft att gå upp imorse då min baby kunde ligga kvar och sussa skönt. Men det är han värd.

Eftersom att jag fortfarande får feber på kvällarna samt har lite ont i halsen får jag inte vara med på idrotten idag. Därför slutar jag redan halv tolv vilket är väldigt välbehövligt då en massa ska fixas idag inför morgondagen. Jag måste inhandla en klänning snarast samt träffa de som ska betala.

Först ska jag dock träffa mitt hjärta Carro och därefter äta lunch med Michael och pappa.  

Hoppas att ni får en trevlig dag mina läsare. Vi hörs vid lunch!

Kommentarer
Postat av: SaraCharlotta!

hej mandy. vad heter du i efternamn? <3

2008-11-07 @ 17:48:45
Postat av: Anonym

mandy, har du syskon & hur många? vad heter dom o gamla?

e dina parents skilda?

kan itne du lägga upp kort på din familj :) nyfiken

puss

2008-11-07 @ 17:59:54
Postat av: Anonym

svaraaaaaaaaaaa :D<3

2008-11-09 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0