Suck

Klockan är drygt halv tre och jag sitter uppe och pluggar. Imorgon börjar jag tjugo över åtta för er som undrar. Ibland har man helt enkelt inget val och det är alltså därför jag sitter där jag sitter nu. Inte för att jag på något sätt har valt det själv. Eller i och för sig har jag väl det.. men tänker jag på det nu finns risken att jag sliter sönder mitt hår snarare än att avsluta skiten och sedan få ett förhoppningsvis snabbt möte med John Blund.

För övrigt hatar jag distansförhållanden.. (Läs: långlånglångdistansförhållanden). Varför ska man förälska sig i någon som bor hundratals mil härifrån när man kan välja och vraka mellan personer som man faktiskt inte behöver åka flygplan till? Efter mitt förra förhållande som blev ett distansförhållande efter ett halvår lovade jag mig själv att aldrig någonsin gå in i ett distansförhållande igen. Efter ett par mer eller mindre oseriösa "på g:n" där jag frågat ut dem om huruvida de har planer på att flytta utomlands eller inte varpå jag alltid fått ett nekande svar förstod jag att det distansförhållande jag genomlidit var mitt första och sista.

Men vad gör jag? Åker ner till Italien 3 veckor för att träffa gamla vänner tillsammans med mina föräldrar, få lite perspektiv på saker och ting - och blir förälskad i en italienare som varken hade planer på att flytta till Sverige eller ge upp skolan för att komma hit varannan vecka.

Suck!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Men Amanda, om du säger att du lever i ett långlånglångdistansförhållande så lever fan jag och min kille i ett långlånglånglånglånglånglånglångdistansförhållande (Sverige - Australien). Tänk positivt istället för att säga att du hatar distansförhållandet. Tänk på alla som önskar inget hellre än att vara galet kär, precis som du. NJUT BABY!



Förövrigt är ni jättesöta tillsammans :)



Kram /Alexandra, KAKHUSET

2008-11-14 @ 01:20:32
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Men Amanda, om du säger att du lever i ett långlånglångdistansförhållande så lever fan jag och min kille i ett långlånglånglånglånglånglånglångdistansförhållande (Sverige - Australien). Tänk positivt istället för att säga att du hatar distansförhållandet. Tänk på alla som önskar inget hellre än att vara galet kär, precis som du. NJUT BABY!



Förövrigt är ni jättesöta tillsammans :)



Kram /Alexandra, KAKHUSET

2008-11-14 @ 01:20:50
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0