Stad i Ljus

Detta må vara den mäktigaste låten genom alla tider. Ingen får göra den här låten förutom Tommy Körberg. Han sjunger den med sådan pondus. Jag har haft den på repeat den senaste timmen. En tår skymtas i min ögonvrå. Jag saknar min bror. Det gör ont när jag tänker på det. Låten är honom. För er som inte vet är denna låt Stockholms nations låt (på Uppsala universitet) som de lyssnar på, på varje sittning.



Det gör så ont. Men jag måste sluta tänka på det, för jag vet med all säkerhet att det aldrig någonsin kommer att bli bra igen.

Men du ska veta att jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vad är det som har hänt? Hoppas det blir bättre! kram

2008-11-05 @ 08:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0