Sötsuget har dubblerats sedan Michael kom in i bilden.

Hej igen världens bästa läsare!

Jag sitter här uppkrupen i soffan och försöker plugga. Men det är inte lätt med min sprängande huvudvärk och rethosta som vägrar försvinna. Det tar verkligen på krafterna att vara sjuk.

Nu ska jag lämna den internationella ekonomin för ett annat arbete. Det lär ta X antal timmar att slutföra det för dagen.. Att slutföra helt och hållet lär ta upp mot en vecka. Men det är ett intressant ämne och jag klagar faktiskt inte på alla timmar som måste läggas å dess vägnar. Det kommer att bli bra det här, jag önskar att ni fick läsa det.

För övrigt väntar jag på mina kära föräldrar som är och handlar. Bland annat har de lovat att köpa noblesschoklad, chips, läsk och kladdkaka tills ikväll. Då jag är hos Michael äter vi absolut ingenting onyttigt. Varken chips, godis eller läsk. Det tillhör helt enkelt inte den italienska mentaliteten har jag fått lära mig. Kanske är det därför jag ytterst sällan ser en överviktig italienare? Möjligtvis blir det ett glas cocacola då vi går ut och äter, men inget mer. Därför är mitt sug på hemmaplan mycket värre än vad det brukar. Fast å andra sidan, visst kan jag behöva lite extra hull på lilla kroppen min, så det skadar ju absolut inte. Man ska njuta medan man kan! :)



Det var mysigt att sova tillsammans med min lilla älsklingstjej inatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va långt hår du fått :O ! hur gör du för att det ska växa fort:)?

2008-11-02 @ 17:04:18
URL: http://jjustsc.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket väger du? och förresten, sluta vara så söt!:P

2008-11-02 @ 17:50:01
Postat av: Mandy

Anonym 1: Visst har det blivit långt! :D Jag gör faktiskt inget speciellt, mitt hår växer som ogräs, haha!



Anonym 2: Jag väger lite mindre än 50 kg. Vad gullig du är! :D

2008-11-02 @ 20:52:17
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med, under alla gånger jag vart i italien så har jag knappt sett en godisbutik !:S

så jag förstår att du är sötsugen haha. Men när jag är hos släktingarna mina får man otroligt mycket bakelser dock, det gillar dom där nere :)

2008-11-02 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0