Såhär ser jag ut idag!

Hej mina sockerpinglor!

Fy vilken dag jag har haft! Min migrän har varit olidlig idag, men jag klarade hela dagen trots allt.. Såfort jag kom hem släppte en hel del, men jag ska ändå gå och lägga mig ett par timmar så att jag blir lite piggare inför pluggandet senare idag. Ikväll vill jag baka lussebullar! Kommer ni ihåg, ni gamla läsare, att jag under julen lever på lussebullar? Jag äter det till frukost, mellanmål, kvällsmål, ja ni förstår vad jag menar! Men de är som godast då jag själv har bakat dem. Baka kan jag i alla fall göra, även om jag inte är någon höjdare på att laga mat. Men en Mandysen i köket med ett förkläde stående vid spisen är under julen = sant alltså. :)

Jag tog lite bilder på mig och "dagens outfit" precis. Jag ansträngde mig faktiskt lite imorse och sminkade mig litegrann. Tänk att lite smink kan få en att känna sig så mycket piggare, trots att min hals är helt igensvullen, febern stiger och migränen vägrar försvinna. Kvalitén är usel på vissa bilder men det är för att jag rör mig så mycket när bilder ska tas. Antar att det är mina skills som dansare som inte går att dölja. (:

















 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för foundation och parfym? nyfiken bara (a)

2008-11-27 @ 15:22:20
Postat av: EMILY

Fin blogg =)

2008-11-27 @ 15:34:09
URL: http://enligtemily.blogg.se/
Postat av: ' j e a nn y - VOTE FOR ME

Hej hej, allt bra med dig ?

2008-11-27 @ 15:43:45
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: a

Vad har du för smink? :)

2008-11-27 @ 17:00:50
Postat av: Ellinor

vad använder du till läpparna? hur "rengör" du dem?

2008-11-27 @ 19:22:58
Postat av: Anonym

kuul med dagens outfit! men synd att man inte ser kläderna bättre!:/ du är finast!<3

2008-11-27 @ 21:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0