Matteboken är min bästa vän!

Hej snuttisar!!

Idag är matteboken Mandysens bästa vän.
Sedan jag vaknade imorse har jag suttit och pluggat flitigt inför provet på tisdag. Jag har varit lite dålig på att göra hemläxorna som vi får till varje mattelektion, men finns det någon som har gjort matteläxorna egentligen? Det är proven alla pluggar till.. Det finns ingen tid till att göra matteläxorna trots att allt hade varit så otroligt mycket enklare inför proven om man gjort läxorna under tiden. Nu får jag istället sitta och göra alla tal på varje läxa som vi har haft.

Jag fick det till 40 sidor.. 40 sidor med alldeles för många tal på varje sida. Påminn mig snälla om att jag ska göra matteläxorna i fortsättningen så kan jag bara repetera allt inför proven i fortsättningen. Visst, det är klart att jag har koll på allt eftersom att vi har så bra genomgångar varje lektion, men inte lika bra koll som om jag gjort alla läxor. Nåja, nu när jag gör varje tal två dagar innan provet har jag allt å andra sidan väldigt färskt i minnet.

På grund av allt matteplugg som återstår valde jag att inte gå på baletten idag. Då jag har fått ryggsmärtor av okänd orsak kändes det lika bra att låta ryggen vila från en av träningarna. Istället har jag pluggat en massa matte och nu ska jag åka till Kühlers för att ha jazz till fem över nio. Det är nu vi ska köra grymmaste Moulin Rouge koreografin. Jag har satt på mig några av mina söta, typisk tjejiga danskläder som jag tagit bild på nu när jag har dem på mig. Bilderna lägger jag upp då jag kommer hem igen. Lektionen slutar 21.05. Då jag kommer hem svarar jag även på era frågor.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Fia

Skulle inte du börja videoblogga?

2008-11-16 @ 21:14:14
Postat av: Mandy

Jag vet inte hur man gör..

2008-11-16 @ 22:00:23
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: bella

meeeen :) det är ingen ursäkt, det finns ju inga regler på hur! spela in ett klipp och ladda upp det på youtube, kom igen kom igen kom igen, vi vill verkligen!! :)

för vår skull? (A);)

2008-11-16 @ 23:32:55
Postat av: Anna

Ja videblogg!:) Det enda som fattas i din blogg!

2008-11-17 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0