Lite bilder från Kims kamera..










Resterande bilder från min kamera kommer lite senare! :)

Kommentarer
Postat av: N + N

dina ögon lyser har du fått höra det förut? (:

men mandy, varf blivit så smal? :( för modellandet? :O



alltså, tex den bilden då man ser dig bakifrån på nåt gym med stora ringar i öronen och typ röd t-shirt..var du inte alls sådär förtynad..d va väl 2 år sen cirka?



vart bor du? hur träffades du och din prins?

love/ nathalie&natasha

2008-11-02 @ 19:26:38
Postat av: Anonym

Varför svarar du inte på frågor längre?

2008-11-02 @ 19:52:10
Postat av: Mandy

N+N: Vad gulliga ni är! Tack så mycket :)



Har faktiskt inte gått ner det minsta i vikt.. På vissa bilder ser man helt enkelt lite större ut medan man ser smalare ut på andra. Jag försöker inte ändra på min vikt varken uppåt eller nedåt, men skulle jag ändra på den skulle jag vilja få lite mer kilon på kroppen. Men jag älskar min kropp som den är :)



Var jag bor vill jag inte gå ut med här i bloggen, det är för många som läser den numera. Men en station från stan här i Stockholm.



Jag och min pojkvän träffades förrförra sommaren på stranden då han kom fram till mig då han jobbade som lifeguard :)



Puss på er tjejer!



Anonym: Jag har tagit tag i frågorna nu :)

2008-11-02 @ 20:56:33
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det är Amanda som har gått ned i vikt.. utan det är bara vi vänner som har gått upp ;)

2008-11-03 @ 16:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0