Lite äldre bilder

Jag sitter just nu och pluggar med en äldre laptop som innehåller lite bilder som mina äldre läsare förmodligen redan har sett. Det är roligt att titta igenom bilderna, trots att det bara är runt ett - två år sedan. Majoriteten är faktiskt inte på mig, tänka sig! Utan det är på heta manliga modeller samt vackra Adriana Lima.

Jag känner mig lite piggare nu när jag ätit kladdkaka, chips och ananas. Jag ska avsluta pluggandet för idag och därefter unna mig en god natts sömn. Det behöver jag! Det var lite trångt i sängen med Anna inatt, och jag vaknade till då sötbollen var uppe och promenerade. :)

Hoppas att ni har en trevlig
söndagkväll och inte mår allt för dåligt över att höstlovet lider mot sitt slut, i ett raskt tempo, minst sagt. Ni andra lyckliga själar som har avslutat det kapitlet behöver kvällen till ära inte känna den här omänskliga kontrasten mellan ledighet och krav. Den är obehaglig.

  

Ett år sedan skulle jag tippa på..

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mandy är du förlovad? ;p

2008-11-02 @ 23:16:09
Postat av: Mandy

Haha nej verkligen inte, varför tror du det?

2008-11-02 @ 23:19:33
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

M hur började ditt modellande? hur kommer dt sig att du plåtas som modell o åker utomlands osv..? :D

kmr du satsa på en modell karriär ;) ?



Typ Victorias secret here I come ,fett nice! kram

2008-11-02 @ 23:20:26
Postat av: Anonym

tycktes skymta en ring på ditt vänstra ringfinger på en bild:O ;P misstag då . hehe =)

2008-11-02 @ 23:21:29
Postat av: Mandy

Haha vad dum jag är, jag har ju faktiskt en ring på mitt vänstra finger. Men det är absolut ingen förlovningsring. Jag har fått den av min mamma :)

2008-11-02 @ 23:23:07
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi okej :) <3

2008-11-02 @ 23:34:26
Postat av: Lisen

Tjänar du pengar på din blog? (: med tanke på att du har reklam i den? ;p



Vems blog föredrar du av BB eller kenzas?

som person?



Känner du KajsaL, hannah D. ron flisan o dom? Hur?

dom bor ju i bromma..och är väl 89or?

puss!!

2008-11-02 @ 23:36:40
Postat av: Mandy

Lisen: Nej det gör jag inte för tillfället. Tanken var förut att jag skulle börja blogga för Klubbkoll som kontaktade mig. Men på grund av privata skäl tackade jag nej.



Det är svårt att säga då Bella var min bästa kompis och som en syster för mig för drygt ett år sedan. Kenza har jag aldrig träffat men hon verkar vara en cool och trevlig tjej. Hon har distansförhållande som mig vilket gör att jag verkligen fått upp ögonen för hennes blogg. Bellas blogg läser jag inte, det känns bara konstigt.



Hanna de Ron är min bästa vän, Kajsa är också en jättebra kompis till mig :)



Japp de är 89or, fast jag är dock 90a =)

2008-11-03 @ 20:58:42
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur känner du dom? :)

va jaha okej men hur kände du isabella då? :O

och varför slutade ni umgås? skulle ni hälsa på varann idag?

2008-11-03 @ 22:58:03
Postat av: Jennyu

hur känner du dom? :)

va jaha okej men hur kände du isabella då? :O

och varför slutade ni umgås? skulle ni hälsa på varann idag?

2008-11-05 @ 00:00:50
Postat av: Mandy

Anonym + Jennyu: Jag lärde känna dem på klubbfesterna som vi gick på då jag gick i nian. Bella lärde jag känna på grund av att hon och hennes dåvarande pojkvän Marcel kände mitt ex Jonathan väl. Så började vi fyra umgås och det tog slut i våra förhållanden samma vecka och då umgicks vi i stort sett varje dag. Varför vi slutade umgås vet nog ingen av oss. Det blev nog helt enkelt för intensivt och vi växte till slut ifrån varandra. Det skulle kännas konstigt att se henne idag, vi har inte träffats eller ens stött på varandra på ett år.

2008-11-05 @ 20:32:04
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0