Kanske ska man satsa på att vara en kissekatt?

Hejsan!

Jag vaknade
idag av att min bror och Michael ringde mig från Milano där det nu är varmt och sol.. vilken otur man kan ha. När jag var där var det regn och ganska kallt. I alla fall kände ingen av dem igen min röst, jag har blivit dundersjuk under natten. Men jag känner att det är som värst nu på morgonen, fram emot eftermiddagen kommer jag att må bättre. Förhoppningsvis. :)

Nu har jag precis ätit lunch och ska åka med mami för att hitta lite accessoarer som jag kan ha ikväll på Halloweenfesten. Jag tror att jag ska vara en kissekatt, det kan väl höra Halloween till? Då behöver man inte anstränga sig så mycket, öron och kanske en svans? Sedan kan jag ha mina überporriga nätstrumpbyxor och så får jag väl sminka dit morrhår, precis som de nutida fjortisarna, haha!

Nej, nu måste jag åka med mamma. Vi får se vad jag kommer hem med. Usch huvudet snurrar och jag har ingen röst, hoppas verkligen att det blir bättre under dagen. Vi hörs när jag kommer hem.

Kram!


Inte den bästa bilden, men här ser ni min nya jacka som jag älskar. La Rinascente - bästa shoppingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin!



sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-11-01 @ 13:58:46
Postat av: anna

jävligt snygg jacka!

2008-11-01 @ 17:35:30
URL: http://bobbbypins.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja, La Rinascente är bästa shoppingen, har iofs bara varit i deras butik i Palermo men det borde ju vara lika bra :)

2008-11-03 @ 21:01:28
Postat av: jenny

Ja, La Rinascente är bästa shoppingen, har iofs bara varit i deras butik i Palermo men det borde ju vara lika bra :)

2008-11-03 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0