Internationell ekonomi

Hej mina vänner!

Först vill jag bara förvarna er att uppdateringen idag kommer att vara usel.
Jag har ett stort prov i internationell ekonomi imorgon och i och med att det inte blev mycket plugg igår... av olika anledningar, så ska jag plugga sönder mig idag är det tänkt. Nu sätter jag igång med 2 timmar non stop. Därefter ska jag ta en paus och gå ner och rida eftersom att jag inte red igår. Jag saknar de små krabaterna så mycket!! :)

Ikväll blir det sedan plugg all vaken tid.
Kanske hinner jag få i mig middag någon gång under kvällen? Det är lite så jag känner just nu.. Men förmodligen känns det lite bättre efter en timmes pluggande.

I alla fall har jag ju en kortisdag på torsdagar. Jag slutar redan klockan ett så efter en snabb lunch med vännerna åkte jag hem. För övrigt mår jag inte allt för bra, men jag försöker att inte tänka på det. Inte idag, inte nu då mitt prov måste stå i fokus. Det är svårt att säga hur något blir. Det är en så svår situation vi sitter i. Men givetvis håller jag alla tummar jag har. Gör snälla ni det också.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0