I'm a rockstar!





Tänkte lägga upp en före - under tiden - samt efterbild. Men jag skippar "efterbilden". Den skulle nog inte kommenteras till min fördel. Men å andra sidan, hur många gånger fyller man 18? Ovan ser ni i alla fall ett smakprov på då jag skulle svepa ett glas efter ett annat. Till slut blev de nöjda och då dröjde det inte lång tid förrän det började snurra i Mandysens huvud. Visst att jag klarar mycket alkohol, men någonstans finns det en gräns och den överskreds med hästlängder. Med andra ord - en 18årsdag som den ska se ut.

Sitter för övrigt och pluggar som tusan. Jag har Pinks låt "So What" på repeat. Bästa låten just nu enligt mig. Den gör mig taggad till tusen, i dagsläget taggad ur den bemärkelsen att jag pluggar på som bara den och vill visa alla lärare vilket betyg jag förtjänar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart du är mandy :))!

2008-11-10 @ 23:25:24
Postat av: Linda

Hejhej.^^ Söt outfit.^^



<3

2008-11-11 @ 02:55:12
URL: http://lindabylund.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tjena! Såg att du läst Kenzas blogg. Hur ofta gör du det och varför? Brukar du läsa andra bloggar också, i så fall vilka?

2008-11-11 @ 08:16:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

den låten är ju super!

2008-11-11 @ 10:14:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Loppan

jävligt snygg klänning, vart kommer den ifrån

2008-11-11 @ 14:05:22
Postat av: puss

Haha men vadå får hon inte läsa Kenzas blog elr? ;)



hon har tidigare skrivit att hon b.la gör det tex för att kenza oxå är i ett förhållande i distans.

och hon kanske bara tycker om hennes blog för övrigt:) viisst mandy?



/Trogen Läsare

2008-11-11 @ 16:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0