Hemma över håltimmen

Hej på er alla turturduvor!

Jag är nu hemma under min håltimme för att skriva ut ett arbete och passar även på att andas lite under tiden. Strax ska jag tillbaka till skolan för att ha en lektion. Därefter beger jag mig till min frisör för slingning samt lite klipp på topparna. Jag vill ju ha långt hår nu så jag ska verkligen se till att endast och åter endast topparna klipps av. Jag kan ta en bild senare så att ni får se.

Annars har jag fått avboka min ridning idag, så det blir ingen träning idag heller. Trots att det är riktigt surt då jag är van att träna 5-6 dagar i veckan så tror jag att min kropp mår bra av det då jag trots allt har haft feber och fortfarande är väldigt förlyld. Man måste ha i åtanke att vi ska ha våra kroppar genom ett helt liv, då måste man vara rädd om den också. :)

Imorgon
kommer äntligen min prins hit! Trots att vi sågs för mindre än en vecka sedan så saknar jag honom något enormt och jag ska aldrig släppa hans famn då jag väl burat in mitt ansikte där och drar in hans ljuva doft på flygplatsen. Vilken dröm egentligen. Jag önskar att alla människor får uppleva den obskrivliga känslan. Den är så svår att försöka förmedla till er som aldrig har upplevt den. Men jag gör mitt bästa. En dag kommer ni att förstå vad jag hela tiden har försökt förklara då ni själva ligger i famnen på den kille eller tjej som ni tycker är världens bästa.

Nu ska jag fixa lite grejer innan jag åker tillbaka till skolan. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej allihopa, bli medlemmar här! sjukt bra ju :o)

har precis fått mitt första presentkort, kul va

testa ni också

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=150944

2008-11-05 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0