Håller du också på med dans?

Godmorgon mina läsare!

Jag blir så less!
Igår kväll kändes det som att min förkylning äntligen började bli bättre och kroppen kändes inte lika tung. I exakt en vecka och två dagar har jag varit dunderförkyld och nu är det dags att uppsöka läkare, för idag är det värre igen. Jag tror inte att jag har feber, utan den har äntligen gått ner. Men halsen gör ont och jag är helt enkelt dunderförkyld. Fy så jobbigt det är! Jag vill ju inte vara sjuk på lördag! :(

Annars har jag psykiskt sett vaknat på en bättre sida idag 
om man jämför med gårdagen. Jag blir bara så besviken att jag inte kunde gå upp imorse för att plugga flera timmar matte som jag planerat. Vi har ju sovmorgon på tisdagar då vi inte har något prov på test hour. Men det var omöjligt att gå upp imorse. Jag kände verkligen att min kropp behövde sova för att jag överhuvudtaget ska ha en chans att bli frisk.

Efter skolan ska jag hem till sängen och plugget. Usch, jag blir yr bara jag tänker på att jag måste lämna mitt hem idag. Ikväll har jag dansträning men mår jag såhär är det ganska omöjligt att delta. Men jag vill inte titta på igen, det är ren tortyr! Man vill ju dansa själv.

Apropå dans, hur många läsare har jag som sysslar med någon form av dans? :) Dansar du på dansskola, eller kanske i någon egen grupp? Eller njuter du bara av att dansa loss varje gång du festar? Tell me! Skulle vara trevligt att veta då dansen är en stor del av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan!

Råkade klicka upp din blogg och tänkte svara på din fråga :)

jag älskar dans!har dansat i ungefär fem år nu.

både balett och modern på ålands dansskola!

dans är verkligen en jätte stor del av mitt lov och det skulle vara kul om du ville kika in i min blogg? :)

jag bloggar dock inte så mycket om dans som jag skulle vilja,men jag fottar och reigerar mycket :)

hoppas att du finner min blogg rolig! :D

ha det bra!

2008-11-04 @ 12:10:10
URL: http://emmamathiilda.blogg.se/
Postat av: norrlänningar

fin blogg du har=) kolla på våran också

2008-11-04 @ 12:13:27
URL: http://thebulle.blogg.se/
Postat av: Astrid

Tror att jag har sagt det en gång tidigare, men dansen är en väldigt stor del av mitt liv :) Det är därför extra roligt att läsa din blogg, då du intresserar dig för samma saker som jag själv gör! Jag läser sam men har ett specialutformat programm för att hinna med så mycket dans som möjligt, i dagsläget dansar jag 11 ggr/vecka, och fullkommligen älskar det! Jag förstår precis vad du menar när du försöker förmedla den glädje och känsla man har i kroppen efter ett slitigt danspass - obeskrivbart!

2008-11-04 @ 12:45:48
Postat av: Amanda

Jag har hållt på med dans hela mitt liv nästan. slutade för två år sedan pga ryggskada, men nu går jag på danspass på sats och så. älskar verkligen dans. har både dansat på lasse kulers (som du) och tävlingsdansat i disco!!

2008-11-04 @ 13:05:58
Postat av: Rebecka

dansar dancehall/ragga en gång i veckan på ett dansställe som heter JAM, södertälje :)

2008-11-04 @ 16:36:45
URL: http://beckaw.webblogg.se/
Postat av: Alexandra,KAKHUSET

Dansa kan vara kul på fester!:)

2008-11-04 @ 17:08:26
URL: http://metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: amanda,

haha, jag dansar endast på fester.. (;

2008-11-04 @ 17:26:19
Postat av: Johanna

jag dansar 4 gånger i veckan på dansskolan sway, jazz, modernt, street och balett. Jag bara älskar att dansa!!

2008-11-04 @ 17:27:36
Postat av: Anonym

jag går på dansgymnasium =)

dans är mitt liv! Får mig att må bra och hel.

<3

2008-11-05 @ 13:00:35
URL: http://mmaryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0