Gårdagen var grym!

Tja sötnosar!

Kvällen igår var grym! Vi tjejer började äta middag och dricka lite gott vin på Ett litet hak dit lite olika folk kom och hälsade på oss under kvällen. Bland annat min baby Carro, Fredrik och Alexander. I alla fall så var det en väldigt trevlig start på kvällen. Vid tolv kom Fredrik med sina kollegor och hämtade upp mig så gick vi till Sturecompagniet. Jag såg flera bekanta ansikten, bland annat vänner till min bror som nog inte förväntat sig att se mig där. :P Nåväl, Fredrik lärde mig Stureplan, han är fullkomligt livrädd för att jag ska bli en typisk Stureplansbrutta med allt vad det innebär, samt så ser han mig fortfarande som sexton så jag fick absolut inte ställa upp på att fotas av uteställenas fotografer. Dessvärre kom en fotograf med kameran i högsta hugg under de få minuter som Fredrik var borta och då glömde jag helt bort vad Mästaren lärt mig, så istället stod jag där och posade flitigt. Men då vi väl gick vidare till Magenta vid halv två så tackade jag vänligt nej till fotografen då han ville fotas. Vi får se hur jag väljer att göra i framtiden, tycker ju om att fotograferas som ni vet, om man blir bra vill säga..

På Magenta såg vi många bekanta ansikten och dit kom även Carro så avslutade vi kvällen där. En mycket rolig utekväll helt enkelt. Det var härligt att unna sig lite free time från pluggandet. Det behövde jag. Såhär såg jag ut igår:












he he he..



Nu ska jag rida. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Marina, 19

Så jävla het!! :D



var det många som kände igen dig ute..?

typ glodde lite xtra elr nämnde din blog? ;p



Vartfan har du köpt din asssnygga kappa på sista bilden ? hihi. marinblå skitsnygga knappar oxå..och NÄR köpte du den?:P puss på dig gullis!!!

2008-11-29 @ 19:52:42
Postat av: Anonym

vilken jvla svank! hihi men den bilden var seeeexig.!



Hur FAN kan du komma in på sturecompagniet? vad är åldersgränsen??! :O



altså..magenta är ju 23 ? :P hmm. är dinma vänner äldre elr vadå? aja du var skitsnygg på bilderna. :D SVARA PÅ VÅRA INMLÄGG ! kram

2008-11-29 @ 21:24:13
Postat av: Anonym

japp - du fotades med en neger ;P känner du han? :)

2008-11-29 @ 21:30:21
Postat av: saara

skriv ett inlägg där dy lägger in bilder på ditt smink och talar om ur dy sminkar dig:D

2008-11-30 @ 02:32:41
Postat av: Billy

Du är mycket snygg!

2008-11-30 @ 12:39:05
URL: http://sillyandbilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

gaaaaaaaalet sexigt

2008-11-30 @ 20:02:50
Postat av: m

fy fan

2008-12-02 @ 11:24:58
Postat av: Anonym

hallå? mandy glöm oss inte:(

svara på våra frågor..kram

2008-12-04 @ 17:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0