Frågestunden är nu avslutad!

Nu mina vänner är det dags för en frågestund efter begäran via mail! De senaste inläggen har kommentarerna innehållit mestadels diverse frågor så därför uppmanar jag er nu att ställa alla frågor ni har här istället. Kanske har jag inte hunnit med att svara på just Din fråga som du ställt i något inlägg tidigare - skriv den här då! Här blir svaren på era frågor som mest utförliga och bilder kan läggas upp vid behov. Kanske är du ny läsare och vill veta något väldigt fundamentalt, eller så är du en av de läsare som har läst bloggen sedan den startade och alltid har undrat något speciellt?

Fråga på! :)



Sluttid: 18.00

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker inte ställa någon fråga, tänker bara TJATA på dig om videoblogg!

2008-11-17 @ 09:23:43
Postat av: Amanda

Hej!



Kan inte du visa bilder på dina födelsedagspresenter?



Skulle du resa någonstans på jullovet?



Beskriv din personlighet med 4 or?



2008-11-17 @ 11:41:28
Postat av: bella

snälla snälla snälla videoblogga? :)

2008-11-17 @ 12:25:03
Postat av: Anonym

vilken salt butik jobbar du på?

2008-11-17 @ 16:24:35
Postat av: Hanna

Vart bor du?

Kan du inte visa lite bilder på ditt rum? Speciellt alla skor du har! Det kanske du får ägna ett helt inlägg åt :P :) kram

2008-11-17 @ 16:26:15
Postat av: Nilla

Ungefär hur mycket pluggar du på en dag?



Har du alltid pluggat mycket, typ på mellanstadiet, eller började du med det på högstadiet?



Har du någonsin fått ett G eller ett IG på ett prov/uppsats/muntlig presentaion?

2008-11-17 @ 17:40:03
Postat av: Natalie

Hur mycket har du vägt som mest och minst, och vad väger du just nu?

Skulle du kunna skönhetsoperera dig?

Vad i ditt utseende är du mest samt minst nöjd med?



2008-11-17 @ 18:26:10
Postat av: Clara

Hej där!

Jag har några frågor:

1) Hur mycket shoppar du för per månad?

2) Vilka är dina favoritmärken/designers på skor, väskor, kläder?

3) Hur höga är de högsta klackarna du gått i?

4) Har du varit fotomodell nån gång?



Kram Clara

2008-11-17 @ 19:35:33
Postat av: Anonym

Vad är dit tips för en snygg kropp?

Vart solar du?

Vart shoppar du?

Vad får du för lön?

hur skaffar man jobb om man inte får svar via utdelning av CV?

Vad tycker du om alla dessa vinterjackor /fjällis/goose?

Är det inte dyrt att åka till italien så ofta?









sen har jag ett problem, gillar en kille rätt mycket han gillar mig med som det ser ut, vi snackar endel vis sms osv.. dock så sesvi aldrig! vi har många gånger bestämmt att ses men det blir aldrig av? vad ska jag göra, strunta i allt=/? Tack för en läsvärd blogg!! super bra



2008-11-17 @ 20:06:26
Postat av: Jessica

Anser du att du att dina föräldrar skämmer bort dig? Du verkar få oerhört mycket skor, kläder, resor, dyra fritidsaktiviteter mm. Säger de någonsin nej? Visst att du har jobbat lite men det du tjänar kan ju omöjligt räcka till allt.

2008-11-17 @ 20:11:47
Postat av: ann

hur träffades du och din pojkvän? (a)

2008-11-17 @ 20:12:00
Postat av: jess

kom på en till fråga :) vad har hänt mellan dig och din storerbror..?

2008-11-17 @ 20:42:38
Postat av: Anonym

vad hade du för betyg i 8an? ,tex kärnämnena matte, svenska & engelska

2008-11-17 @ 20:49:51
Postat av: Malin

vartifrån kommer din jättefina mössa med rosett, den svarta?

2008-11-17 @ 20:50:43
Postat av: FF

När fick du din första pojkvän?

Första kyssen?

Förlorade oskulden?



- våga svara :)! -

2008-11-17 @ 22:35:27
Postat av: Anonym

Hej! Jag beundrar verkligen ditt och din pojkväns förhållande. Jag undrar hur ni kan träffas så ofta..? Skulle gärna vilja ha tips. Pussss

2008-11-18 @ 08:34:02
Postat av: Amanda

Favotit skoaffär?

Favorit klädaffär?

Vart brukar du sola solarium?

2008-11-18 @ 11:35:05
Postat av: Michaela

Vart brukar du köpa underkläder?

Vart bor du?

Vilket land/ö skulle du helst vilja resa till?

Favorit film?

Favorit bok?

Favorit maträtt?

Faavorit café?

2008-11-18 @ 12:19:10
Postat av: anna

oskuld? bor du nära din skola?

2008-11-18 @ 12:22:14
Postat av: Johanna

har du någon oanad talang som vi inte vet om?? vad isåfall?



kram

2008-11-18 @ 13:01:36
Postat av: Johanna

Vill du ha barn när du blir äldre? hur många? namn?



2008-11-18 @ 13:02:33
Postat av: Jonna igen

vad äter du till frukost?

vad är din favoritmat?

senaste film du såg på bio?

vad är det bästa vs värsta du har varit med om i ditt liv?

vad önskar du dig i julklapp?

om du vann en miljon, vad skulle du göra för pengarna?





och slutligen viktigast frågan;

har du ngr tips till en som håller på att tappa fokus på skolan? hur ska man få tillbaka motivationen/ångan?





tack för den bästa bloggen!



kraamar

2008-11-18 @ 13:08:39
Postat av: Anonym

KORT PÅ DITT RUM!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D

2008-11-18 @ 13:13:38
Postat av: Anonym

hej!

Umgås inte du och Isabella ("blondinbella) längre..?

isf...varför inte?

2008-11-18 @ 13:33:11
Postat av: Anonym

Pratar du och din pojkvän engelska eller italienska med varandra?

2008-11-18 @ 13:35:04
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag? och per vecka?

2008-11-18 @ 13:37:29
Postat av: bella

hur uttalar du din pojkväns namn? :) är det michael som på engelska, eller svenska, eller typ, lite spankt nästan? :)

ps, du skulle kunna säga i en videoblogg (A) ;)

2008-11-18 @ 15:45:58
Postat av: Anna

Det där med oskulden verkar vara intressant för många, det kommer i typ varenda frågestund hos alla bloggare, haha.



Jag undrar, vill du bli en stor bloggare? Som typ blondinbella och kenza? Skulle du isåfall vilja synas i media så mycket som blondinbella gör?



2008-11-18 @ 16:12:41
Postat av: S

1. Hur var du i högstadiet? var du den tysta pluggisen eller den coola snygga tjejen?



2. Har du haft någon "vild" period under din uppväxt?



3. Du säger att du är rätt strängt hållen av dina föräldrar, på vilket sätt och hur hanterar du det? (känner igen mig på den punkten nämligen)



4. Hur tror du att andra uppfattar dig? tror du att din självsäkerhet ibland tas som självgodhet?



5. Du verkar ha så många vänner, hur hinner du hålla kontakten med alla och hur har du träffat dem?



6. Skulle du säga att du har många människor i ditt liv som du litar på till 100% ?



7. Dricker du alkohol för att det är gott eller för att du vill bli full?



8. Hur gammal var du när du "började dricka" och hur var din första fylla? vilken ålder?



9.Har du några förebilder?



Sist men inte minst en ytlig fråga

10. Vilka är dina favorit Tv serier?



Nu blev det många frågor hoppas du hinner och orkar svara på alla!

Gillar din blogg, keep up the good work!

2008-11-18 @ 17:43:23
Postat av: Alexandra,KAKHUSET

Vet att kl är förbi 18, men undrar:

1. Bästa tv serie?

2. Ångrar du VRG?

3. Vad vill du plugga vidare till?



Besök gärna metrobloggen.se/kakhuset

2008-11-18 @ 18:20:50
URL: http://metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: yeah!

hehe så kommer lilla jag då, en dag försenad. men ändå, hur pass bra kontakt har du med felicia och matilda..?

dom som även hannah & lundmark hängde med typ 06? PUSS



så börja nu med dina svar :D

2008-11-18 @ 19:58:35
Postat av: :D :D :D

Du kanske vet vad The Hills är`? ;) du hinner inte watcha tvn vbet jag, typ inge alls..men har du nångång sett ett avsnitt? eller tycker du isf det är för ytligt? kolla på bilder av hillstjejerna (googla elr vadsomhelst)

och rada upp följande namn i ordning vad gäller vilket utseende du mest uppskattar samt beundrar (A) :



Stephanie (spencers bror), Lauren ("L.C"), Lauren ("Lo"), Audrina, Heidi, Whitney



tack! puss <3<3



ni andra läsare får jättegärna oxå göra detta ;) jag antar att de flesta ser programmet "realityserien" men frågan e hur mkt vi älskar det och varför? och vilken karaktär som är mest "efterfrågad" i just dina ögon?

2008-11-18 @ 20:04:09
Postat av: Anonym

HAHAHAHA du skriver ju dina frågor själv!!! Hur kommer det sig att ingen som har skrivit någon fråga har någon egen blogg? palla gud va löjlig du e!

2008-11-18 @ 20:18:47
Postat av: Mandy

Till den patetiska jäveln som skrev sist: Jag hoppas INNERLIGT att du skämtar med mig nu. Jag satt PRECIS och funderade på när fan jag ska hinna svara på alla dessa frågor. Tror du själv att alla de som läser min blogg har bloggar själv? Jag ska säga dig att majoriteten av de som läser min blogg garanterat INTE har en blogg. Menar du att jag själv sitter och skriver frågor till mig där jag frågar mig själv om när jag förlorade oskulden, om jag inte kan visa bilder på mitt rum eller vilken min favoritserie är? Du är tamejfan helt otrolig. Hade det inte varit för att jag inte har ett jävla skit att bevisa för en sådan som dig så hade jag kopierat varenda jäkla ip-adress och lagt upp i ett separat inlägg samt skrivit vilken ip-adress min dator har för att du ska fatta att jag inte gör något som du förmodligen verkar vara enormt van vid.

2008-11-18 @ 22:23:44
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0