Födelsedagspresenterna från världens bästa vänner

Här kommer då de efterlängtade bilderna på födelsedagspresenterna från världens bästa vänner och min underbara pojkvän!




Detta otroligt vackra halsband fick jag från min prins.




Min älskade prinsessa har skrivit den finaste texten till mig.









 


Attans nu ser jag att jag glömt att ta bild på de fina örhängena som jag fick av älsklingen Caroline. Men det är bara för att jag har dem på mig. :) I alla fall, här är det ett par pumps från twentyone, sex and the city -boxen, en kuvertväska, två par trosor (de röda från H&M och de rosa från NK), ett silverarmband med berlocker, pilgrimsmycken (halsband och örhängen), Ett Diorkit med smink, ett nagellack + apan som blåser naglarna torra då man har målat dem, guldörhängen med diamanter samt ett silverarmband + playboyörhängen och en flaska vin. Tack mina älsklingar för världens finaste presenter!!



Jag har även fotograferat alla presenter som jag fick av mina föräldrar. Det är mestadels kläder och jag har tagit bilder på dem när jag har dem på mig. Ambitiöst va!? :) Dock är blogg.se så segt så jag lägger upp bilderna när jag kommer hem från dansen. Kika in då! =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är playboy-örhängena från?? :D

2008-11-25 @ 20:21:07
Postat av: Jenny

Fina saker :)

2008-11-25 @ 22:02:45
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/
Postat av: Anna Ek

Hej, supersöt blogg än än en gång!^^

Har bara en liten fråga nu angående de där supersöta trosorna från NK, vilket märke de har och vilken avdelning, vill köpa likadana hihi?

Tillhör rosetten^^?

Tack på förhand!

MVH

2008-11-25 @ 22:44:01
Postat av: Mandy

Anonym: Ingen aning, kan fråga om du vill! =)



Jenny: Visst är det :)



Anna Ek: Tack så mycket!! Jag är säker på att de kommer ifrån underklädesavdelningen på NK som ligger där förra NK kids låg. Vet du då vart jag menar? Japp, rosetten satt redan på :) Tänka sig vilken grym killkompis jag har, det var han som köpte victoria's secret underkläderna till mig också :D

2008-11-26 @ 15:00:11
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0