En trött Mandson!

Jag har ju lovat er att jag ska bli bättre på att fotografera mig själv oftare. Idag började jag i alla fall med det! Tråkigt nog valde jag en dålig premiärdag.. Jag menar, morgonen innan ett stort prov och efter en sen pluggnatt är inte ens jag den vackraste direkt. Hihi :) Osminkad är jag förvisso nästan alltid som ni vet, men efter för lite sömn är man inte vacker osminkad. I alla fall vill min baby alltid att jag ska vara osminkad. Vad är det här med att ens pojkvän alltid vill ha en naturlig och utan en massa smink? Riktigt gulligt tycker jag att det är i alla fall. Inte skulle det vara så kul att få höra att man borde använda mer smink.
Rätt tråkiga kläder är det också ser jag nu.. Men men, en dag inkluderad prov så prioriteras en stor frukost framför en massa tid framför spegeln och garderoben.









Puss!

Kommentarer
Postat av: Läsare av mandys ark

åh M,. du är så fin osminkad! mer såna bilder :D



Hur kan du liksom ha bröst (då menar jag ganska stora oxå om d inte bara är p-up) när du är så smaal? ;p :) lycko dig, och på tal om RUMPAN. asså girl, du har allt? boobs, mkt till rumpa, men ändå så låång och smaal :) fyfan, var stolt!!!!!



Men lite kritik nu..kom igen inte bara uppdatera - svara oxå på alla frågor du får i inlägg ;P Om vi kommenterar - förväntar vi oss svar av vår förebild :D annars tappar vi intresset! Puss!

2008-11-15 @ 00:04:23
Postat av: Mandy

Haha, gud vilken underbart söt läsare jag har!! :)

Tack så mycket! Vad glad jag blir =)



Nu har jag svarat på ett par kommentarer som jag hittade. Det var ganska många frågor i dem båda så hoppas du hittar mina svar nu :)

2008-11-15 @ 00:22:54
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag skulle kunna DÖDA för att ha din kropp! Allvarligt! :O

2008-11-15 @ 14:06:03
Postat av: Sanna

snutten..hade också kunnat döda för din kropp.

Love din blogg..tycker dock det skrivs för lite om din extremt häftiga kusin i skåne!;)

Puss !

2008-11-15 @ 20:14:08
Postat av: Anonym

rrrriktigt snygga bilder :D så snygg outfit, enkel men het! haha!



snyggt med korta tröjor :) speciellt när du är så brun och tight =)

2008-11-16 @ 23:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0