En liten update..

  Hello..

   Är allt bra med er?
Jag sitter och pluggar, har precis pratat litegrann med Michael. Tio över fem landar han imorgon. Skönt med den tiden istället för halv tolv på kvällen som det har varit de senaste gångerna..

   Trots att jag känner mig på jättebra humör har jag haft en obehaglig smärta i bröstet hela dagen. Jag har stressat som en idiot hela dagen och nu smärtar det till i bröstet varje gång jag andas. Jag måste verkligen skärpa mig. Annars kanske det här blir min sista födelsedag jag får uppleva. Nej fy vad hemskt det där lät! Men man måste verkligen vara rädd om sin hälsa. Det finns ingenting som säger att man klarar stress bättre bara för att man är ung. Min kropp kan också säga ifrån och ge upp utan förvarning. Min söta mamma är orolig och har masserat min rygg tidigare ikväll för att jag skulle varva ner. Det hjälpte för stunden..

   Imorgon har jag en kort dag i skolan. 3 lektioner och därefter ska jag möta några av mina tjejer för att få in lite betalningar till min födelsedag. Sedan ska jag åka hem, plugga, duscha och göra mig iordning för att hämta Michael på Arlanda med pappa klockan fem.

   Jag och min pojkvän pratar om att gå på bio fredag kväll. Mami sa att Saw 5 går då, men de biljetterna är väl redan slutsålda? Eller? Alltid lika mysigt att titta på skräckfilm med pojkvännen. Sedan att han får lida då jag absolut inte kan sova de närmsta nätterna behöver jag ju inte berätta förrän efteråt.

Dags att plugga vidare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad andvänder du för brunpuder/foundation på bilden du har? är ute efter någon som man ser riktigt brun ut! :) :)

2008-11-05 @ 22:01:36
Postat av: Billy

Jag har sagt detta förut men jag säger det igen; Du är fruktansvärt söt, man kan inte göra annat än attt tycka om dig. Din blogg är grym.

2008-11-05 @ 22:57:43
URL: http://sillyandbilly.blogg.se/
Postat av: Mandy

Sanna: Det som gör mitt ansikte brunare är solpudret från Isadora (som är stort och platt till formen), min favorit! =)



Billy: Tack söta du!! :)

2008-11-05 @ 23:07:29
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh Saw 5 såg vi en trailer på igår, den måste ses snarast!

2008-11-06 @ 08:15:38
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Sanna

tack så mkt:)

men skulle du kunna vara jättesnäll och om du såklart vill, sätta ut en bild på den? så man hittar den i affären =) hihi

2008-11-06 @ 14:48:00
Postat av: Anonym

ja det var sjukt fint brun färg du hjade i fejjan! *avis



använder du pudret dagligen? foundation under?

Blir det verkligen jämt på dig? (ser så ut)

jag har verkligen problem med just det, och just produkter från isaora typ som solpuder o annat gör mig fläckig i ansiktet och totally ojämn! inte snyggt :(



sen en fråga..ditt hår är ju inte jättelångt men ändå, är det löshår en bit? ditt hår ser så sjukt glansigt och friskt ut hela tiden!!! hur lyckas du? du blonderar väl oxå? dets liter ju..

det glänser . tovar det sig inte alls?



KRAM ISABELLE

2008-11-07 @ 17:51:41
Postat av: ISabelle

snälla amanda, svara på mitt ovanstående inlägg (A)

2008-11-09 @ 23:55:26
Postat av: Mandy

Anonym: Nej, jag är nästan alltid osminkad i skolan. Men då jag väl sminkar mig använder jag foundation + solpudret.



Det många gör fel då de använder solpuder är att de tar jättemycket puder på borsten och sedan blir det en tydlig fläck på det stället i ansiktet där du först nuddar med borsten. Ta istället litegrann och jobba med hela ansiktet samtidigt istället för att ta pannan för sig, kinden för sig et cetera. Viktigast av allt är att du tar på halsen också så att du inte får någon linje.



Jag har aldrig använt löshår och kommer förmodligen aldrig att göra. Slingor gör jag bara en gång om året. Varför det är så friskt och glansigt beror på att jag endast tvättar håret ett par gånger i veckan, och fönar det ytterst sällan.



Kram!!

2008-11-10 @ 20:00:49
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0