En härlig morgon!

Godmorgon bloggen!

Idag vaknade jag rätt pigg,
något som inte direkt händer varje dag. Det som är synd med att vi fortfarande har så vidrigt kallt i vår lägenhet är att jag varje morgon endast letar efter varma mysplagg i garderoben. Jag är för frusen för att sätta på mig något snyggt och ett par snygga klackar. Det är bara ribbade strumpbyxor, en tjock mysig kofta + halsduk som gäller. Och till det struntar jag i smink. Det är ingen höjdaroutfit direkt, så jag vill att vår värme ska komma tillbaka NU tack.. så kanske min känsla för outfits kommer tillbaka, eller snarare: min möjlighet att kunna ha lite tunnare kläder på mig.

Nåväl, idag har jag en kort dag i skolan. Jag slutar redan klockan ett. Planen var att ikväll åka med tjejerna till Globen för att titta på generalrepetitionerna inför Globen Horse Show. Agnes i min klass känner någon som jobbar där så därför kunde vi komma dit gratis och titta om vi ville. Jag har inte bestämt mig än, min kropp känns fortfarande inte helt hundra och egentligen borde jag passa på att slappna av på min träningsfria dag. Men vi får se.

Det är riktigt skönt att för en gångs skull slippa stressa på morgonen. Det händer inte varje dag. Därför ska jag njuta vidare nu och få ner pulsen en aning. All stress i mitt liv har ökat min vilopuls markant. Inte alls bra..

Well well, vi hörs när jag kommer hem igen! Då har jag en liten uppgift till er som jag skulle vilja ha hjälp med. Tusen tack förresten för hjälpen med åldersfrågan. En klar majoritet är i min egna ålder vilket alltid är positivt. Men vilken ålder som än hade varit majoriteten tror jag att jag ändå fortsatt köra mitt race. Uppenbarligen är det ju något ni trivs med - ni läsare. :) Men mer om just det i nästa inlägg.

På återseende gott folk!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vilken fin blogg och vad brun du är :O :)

2008-11-27 @ 13:49:52
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Även en perfekt julklapp! Det är peace armband och andra härliga berlocker. Armbanden har även synts till på http://kellybiddle.se och har blivit väldigt populära! Vi står för frakten! 2 kr för varje sålt armband går till röda korset. Kika gärna in!

2008-11-27 @ 13:50:30
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: M o l l y

Hej!

Vilka söta skor :)

Vad tycker du om sushi?

2008-11-27 @ 13:57:50
URL: http://mollsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm känns som att du typ alltid har sovmorgon/slutar tidigt! Fuskigt! :(

2008-11-27 @ 17:26:02
Postat av: Mandy

Anonym: Det beror på hur man ser det. Istället sitter jag och pluggar hela dagen + kvällen + hela helgen - alla dagar! Jag hade hellre föredragit ledigt från pluggandet lördag + söndag och börjat åtta varje morgon och slutat fem. Men alla är vi olika!

2008-11-27 @ 17:40:15
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0