Bilder från middagen, del 1


Bordsdamen med sin bordsherre. Han pratade om att han ville köpa en ny bordsdam på tradera, men här ser de ju faktiskt ut att trivas riktigt bra i varandras sällskap :)


Baby!


Ajaj vilka snyggingar! Emma, Anna och Olof




Caroline och Philip i början av kvällen.


:)


Inte särskilt populärt att dyka upp med kameran i högsta hugg..




Mina små barn :)

Sådär, då har ni fått första delen från middagen. Planen var att jag även skulle lägga upp bilder där ni kunde ta del av de olika uppdragen varje person hade under middagen. Men det kommer i nästa inlägg. Det går aaaalldeles för segt för att jag ens ska hinna lägga upp en bild till. Nu ska jag åka tillbaka till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0