Bilder från firandet här hemma.


Haha, inte kan man tro att jag precis fyllt 18 på den här bilden? Men visst är den söööt! Gud så trött jag var..


Jag är helt galen i denna grabb

Nå, vad tycker ni om klänningen? :)


Aldrig släppa taget, min stora kärlek.








Klänningen är magisk!


Saga, Caroline och Anna. Ni är underbara tjejer!!








My everything


Vi samlades några stycken hemma hos mig innan det bar av till restaurangen.



Tänka sig vilka snygga kompisar jag har, hot mamas!.. I alla fall var detta bilderna från förkröket + tårta här hemma. I nästa inlägg kommer alla bilder från middagen. Ocensurerat dessutom!!





Kommentarer
Postat av: C

åh maaandyy :D

så jävla snygg du var!! Klänningen- verkligen jättefin med stort J! vart hittade du den nudå? ;p

var shoppingrundan lång innan du fann den rätta?



jag blri så glad att du tog till mig av MITT råd (bland andra säkert) med att ha lockigt hår,skitfint! :) jag är typ kär i dig (: hihi



jättesöt pojkvän du har verkligen, e så glad för er skull ni ¨verkar vara så kära i varann. avis



När är han född? hur länge har ni nu varit tsamns?

ska du verkligen flytta dit (var det nu var,milano?) och bo med han efter skolslutet i juni 2009? :D



Ser fram emot fleeeer bilder på dig och dina vänner.

var hela din familj med på restaurangen? :)



kramkramkraaaaaam <3<3

2008-11-09 @ 23:52:23
Postat av: Anonym

men herregud jag måste fråga om du typ spray-tannat hela kroppen? du är sjukt fint bruun :D oh damn!



2008-11-09 @ 23:58:39
Postat av: Mandy

vart solar du solarium?? :D

2008-11-10 @ 00:04:13
Postat av: Mandy

C: Tack så mycket, vad gullig du är! Fem minuter innan stängdags fann jag den, överlycklig blev jag =) Haha vad gullig du är!



Ja, han är världens bästa :) Vi har snart varit tillsammans i fyra månader. Han är född 1990 som mig, fast det kan man verkligen inte tro..



Japp jag kommer att flytta dit efter studenten. Dock kommer viinte att stanna där hela året utan resa en massa, spendera ett par månader i USA bland annat. Håller vi har vi sedan diskuterat om ifall vi båda ska plugga på universitet här i Stockholm efteråt.



Anonym: Nix, det är solariets förtjänst :) Tack!!

2008-11-10 @ 00:14:31
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: B

I vilken BUTIK är klänningen köpt? :)



TACKSAM för svar!

2008-11-10 @ 00:51:22
Postat av: josefine

sjukt snygg klänning, måste ändå säga att JAG KOM MED RYGGURINGNING till amanda först, ballt att du faktiskt lyckades fixa en så snygg klänning.

2008-11-10 @ 00:54:41
URL: http://metrobloggen.se/knip
Postat av: jag

precis som jag tyckte; elegant klänning + utsläppt hår. riktigt snyggt måste jag säga :D

2008-11-10 @ 01:25:03
Postat av: matilda

vart kommer klänningen ifrån? den var supersnygg!

2008-11-10 @ 11:34:47
Postat av: Sofie

Gud äntligen lite färg på klänningen! Du är så himla fin amanda :)

2008-11-10 @ 12:30:54
Postat av: Anonym

Vilken restaurang var det ni va på? :)

Är Michael svensk? puss

2008-11-10 @ 16:53:21
Postat av: m

killen är så mycket g-star så jag vet inte vad

2008-11-11 @ 16:28:24
Postat av: L

vad menar du med g-star?

2008-11-11 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0