Vadå fint väder ute?

image504Tjaaa!

Nu har jag varit på min psykologiföreläsning och är alltså hemma igen. Vädret är underbart och jag hade kunnat göra mycket för att få sitta på en uteservering och dricka gott en dag som denna. Men nu är jag inte så lyckligt lottad utan har timmar av plugg att ta itu med. En himla tur att jag kommer få igen det här om några år, då är det jag som kan sitta ute och slippa slita...

På vägen hem mötte jag min bror Joakim, såg honom ganska snabbt i folkmassan så sjukt brun som han är. Vi tog en promenad hem tillsammans. Det känns fortfarande helt overkligt att han äntligen är hemma!

Nej nu är det dags att sätta igång! Jag ska göra det riktigt mysigt här hemma med fruktsallad, tända ljus och bra musik. ( = Forever med Chris Brown. Den enda låt jag lyssnar på just nu.) Det är fint väder ute? Nej, det regnar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

suicide.movielol.org var bara en kampanj mot självmord.. Kolla själv.

2008-05-05 @ 21:48:03
Postat av: Mandy

Jag vet, jag såg det någon dag efter att jag skrivit om sidan.

2008-05-05 @ 22:17:03
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0