Vad hände med En sak i taget?

Hejsan!

För tillfället sitter jag, som alltid då jag är hemma en hel kväll, och försöker få en miljon saker gjorda samtidigt. 1 000 001 saker menar jag, nu bloggar jag ju dessutom. I alla fall har jag ett femtontal msnkonversationer uppe där jag får musik, samtidigt som jag lyssnar igenom musiken och raderar det jag inte vill ha. Samtidigt ska jag dessutom tänka kreativt då jag skriver mitt psykologiarbete. Inte nog med det springer jag mellan köket och vardagsrummet där min mamma syr in min stora Moulin Rouge kjol inför dansföreställningarna. Varför slutar det såhär ikväll då erfarenhet kring ämnet har lärt mig att jag får som mest gjort då jag gör en sak i taget ? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0