Vad är egentligen värst?

image502Just nu kan jag inte bestämma mig för vad jag hatar mest:

1. min helvetesförkylning som bara blir värre.

2. att tvingas plugga något så trist som det Kalla Kriget en dag då man egentligen är ledig - att överambitiösa jag bara valt engelsk litteratur är pricken över i:et.

3. eller att se alldeles för gamla killar komma underfund med, alldeles för sent, att de ska ta tag i sina liv och börja ett nytt liv som de så fint uttrycker det. Kan småpojkarna till gamlingar inte bara förstå att det redan är kört för dem och ingen normal tjej någonsin kommer gå på att de slutat köra med sina näst intill homosexuellt skrivna massmeddelanden till alla tjejer de känner - och inte känner.


Kommentarer
Postat av: Julie

det kanske inte är förskylning, kanske är pollenallergiker ;)

2008-05-02 @ 19:09:29
URL: http://nytt08.blogg.se
Postat av: Helena

Oh vilken fin bild! Svar: Fick inte med mig ett dugg hem, snyft. Slutade med matshopping istället, hihi.Men det var kul att titta lite och se vad som finns eller rättare sagt, inte finns!Ha en skön kväll!

2008-05-02 @ 19:18:24
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0