Smått och gott

Hej hopp!

Det blir ingen dans idag...
jag hinner helt enkelt inte. Å andra sidan är jag fortfarande förkyld så det kanske är lika bra. Istället var jag nu med mamma och köpte pizza samt en stor påse godis. Ska jag sitta och plugga flitigt nu i X antal timmar måste jag ju ha något som får mig att stå ut. Tur att det är så här mycket under en begränsad tid. Nu när jag inte kan träna idag och istället äta en massa onyttigt kanske till och med jag kan få en tjockismage. Fast det har jag väldigt svårt att tänka mig.. Det skulle aldrig få hända heller, haha!



Vecka 19 och 20
  • Samhälle seminarium - Kalla kriget. [ X ]
  • Matte B nationella. [ X ]
  • Fitnesstest på idrotten [  ]
  • Muntligt nationella engelska. [ X ]
  • Italienskapresentation [  ]
  • Geografiprov !!! [  ]
  • Seminarium - Berlin [  ]
  • Engelska nationella [  ]
  • Psykologi, inlämning - Socialpsykologi [  ]
  • Deadline för preliminär projektidé [  ]


    Dessa är de stora sakerna som gör att mitt liv inte är något beundransvärt de kommande dagarna. Förutom dessa har jag en miljon rep på Vasan med dansen (min räddning?), småläxor samt arbetsintervju och annat.

    Listan ger mig by the way rysningar.. And that is not in a good way..



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktig du är. Lycka till med pluggandet!

2008-05-06 @ 19:14:54
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Svar; Varsågod, nu finns det att beskåda!

2008-05-06 @ 19:41:08
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Hade du också tänkt skaffa dig en tjockmage med pizza? ;D

bjubbbjubb

2008-05-06 @ 21:07:50
Postat av: F

Går du i 1:an eller i 2:an på gymnaiset? Lite konstigt om du läser matematik b under den här perioden? Eller du kanske inte klarade kursen och gör om den.

2008-05-06 @ 22:37:29
Postat av: Kathrin

Herre gud vad du är självgod! :O "jag har sån hiiimla tur som inte kan bli tjock, jag har haft sån hiimla tur som fått så bra hy, jag har alltiiid haft långt välvårdat hår, jag är så hiiimla ambitiös! blablabla" visst, det stämmer säkert, men jag förstår inte varför du måste berätta det i så gott som varenda inlägg? bloggen är ju bra annars!

2008-05-07 @ 12:15:21
Postat av: a

berlinseminarium?

2008-05-07 @ 17:31:24
Postat av: karro

usch, varför ska lärarna alltid lägga alla prov, uppsatser och annat jobbigt i sista stunden och samtidigt. sååå himla irreterande!:6 de vill verkligen suga musten ur oss de sista veckorna... Ja, lycka till iaf:)

2008-05-07 @ 20:08:35
Postat av: Anonym

men uppdatera?! :(

2008-05-08 @ 18:46:37
Postat av: bella

har du typ dött? :S

2008-05-09 @ 10:13:57
Postat av: Mandy

Haha, tror inte att det är speciellt stor risk att jag inte skulle ha klarat kursen. Fått mvg på alla prov och nationella gick grymt :) Och vadå en konstig period att läsa matte b? ;P Är det därför alla Sveriges tvåor hade nationella i det igår?

Haha aw, bjubb bjubb F.. japp, tänkte skaffa mig en tjockismage så kan vi sova på varandras magar :)

Berlinseminaret handlar om att vi ska diskutera Berlin utefter lite olika faktafilmer - hur det var under en viss tidpunkt då det hände en massa där nere.

Kathrin: Jag älskar mig själv och det är just det som många tjejer har skrivit till mig och sagt att de inspireras av. I det samhälle vi lever i idag där så många tjejer hatar sig själva och gör sig själv illa borde man uppmuntra de som är nöjda med sig själva snarare än att kasta skit på dem!

Karro: Verkligen.. de verkar vilja att vi ska vara näst intill medvetslösa då vi får sommarlov. Suck.. Men detta klarar vi! =)

2008-05-09 @ 14:53:10
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

uppdatera! :) jag hoppas på lite uppdatering i helgen! och du är grym, fortsätt såhär!

2008-05-09 @ 15:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0