Ridning och sol!

Vilket väder vi har! Sorry guys men jag var bara tvungen..
 
Anyway, jag har varit nere i stallet och ridit för ungefär en timme sedan. Det var en vecka sedan sist, alldeles för länge! Vi red ut en sväng innan vi körde på lektion, inomhus tyvärr, men det dammade så mycket i manegen. Jag red som vanligt på min lilla prinsessa Linnea. Full fart framåt!

Nu har jag precis duschat och ska precis sätta igång och skriva klart min Stasirapport. Därefter blir det myskväll med Girlicious. Jag tänkte gå upp lika tidigt som jag gjorde imorse (klockan tio är tidigt då man inte har några lektioner!) för att lägga mig ute på balkongen och sola.

Jag återkommer om ett tag så får ni ytterligare bilder från Berlinresan som vi gjorde med VRG för er som inte vet. Det är väl hundratalet bilder kvar..


Sittandes i den varma bussen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter den där tjejen franziska ? :)

2008-05-29 @ 16:47:28
Postat av: Mandy

Japp! :)

2008-05-29 @ 19:30:13
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0