Premiärdags!

Hej hopp !!

Då var jag hemma efter att ha skrivit klart och lämnat in mitt psykologiarbete. Engelskan gick väl helt okej. Jag kände mig ofokuserad tack vare att jag har så vidrigt ont i halsen. Sket i stort sett i hela sista hörförståelsen för att jag kände att om jag ska misslyckas kan jag lika gärna misslyckas totalt. Men faktum är att det inte höll länge utan jag fyllde i det mesta som mina olydiga öron plockade upp trots att jag bara ville skita i allt. Nationella är dock väldigt generösa vad gäller betyg så det skulle inte förvåna mig om det gick rätt bra i alla fall. Nåja, vi får se. Skönt att nationella är över nu i alla fall.

Nu är det dags att dra i en högre växel och bli lite effektiv. Jag måste duscha, locka mitt hår, fixa scensminket, köpa de sista grejerna inför föreställningen, kolla så att jag har alla kläder och accessoarer jag behöver. Sedan måste jag även få en lucka till att äta och därefter är det bara att åka till Vasan. Jag får inte heller glömma att klippa bort alla miljoner armband jag har knutna runt mina handleder, buhu vill inte ;(

Kameran ska med ikväll så bilder har ni att vänta senare! =)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Tack snälla. Den kostade 2900 och det är faktiskt "billigt". Ha en bra dag!

2008-05-15 @ 15:12:27
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: anna

Lycka till så mycket på dansen! :) Vore kul om nån kunde filma när ni dansade så vi kan se :)

2008-05-15 @ 17:01:06
URL: http://aannaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0