När alla andra ligger ute och solar sitter jag hemma och pluggar.

  • Yo sexy mamas!

    Då har man legat ute på balkongen och solat i två timmar. Jag gråter vid tanken att jag nu måste ägna de kommande timmarna åt plugg, plugg och åter plugg. Dock är min sista presentation på onsdag och därefter är jag ledig! Nu är det alltså inte långt kvar och då svider det inte lika mycket att jag måste sitta inne i det här soliga vädret.

    Yes! Nu hörde en killkompis från skolan av sig, vi satt uppe tillsammans via msn och höll varandra vakna igår, haha. Fröjdén hjälpte givetvis också till.. :) I alla fall så har jag varit lite osäker på min Gestaporapoort jag nu skriver. Jag brukar alltid ha problemet att jag skriver waay too much vad gäller ord än vad som står i formalian. Men vad gäller den här rapporten så har jag inte kommit upp i den mängd man ska. Men nu sa Max att det ska vara 1,5 i radavstånd så jag är så gott som klar med andra ord!

    Idag ska jag skicka in det här arbetet, och därefter ska jag åka och shoppa lite med mamma. Hon visade mig lite söta kläder och annat som hon har sett så det blir att åka och köpa det innan jag börjar med mitt hevetesgeografiplugg. Jag har prov på lördag i det. Omänskligt..



    Jag och Millan innan champions league finalen =)

Kvar att göra i skolan:

* Gestaporapport [  ]
* Geografiprov [  ]
* Italienskapresentation [  ]
* Engelskapresentation [  ]
* Themenarbeit i tyska + presentation [  ]

Känner jag VRG rätt så kommer det tillkomma fler punkter.. Nåja, det är bara att sätta igång och sluta klaga :) ..

Vi hörs lite senare och då har ni bilder från Berlin att vänta !


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad brun du blev! (om det är du till vänster?) :)

2008-05-29 @ 14:25:30
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Mandy

Det är jag till vänster men den här bilden är tagen i Berlin =)

2008-05-29 @ 14:27:49
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

har du och jonathan kontakt ?

2008-05-29 @ 15:37:46
Postat av: Mandy

Japp, det har vi :)

2008-05-29 @ 15:46:19
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0