Livsavgörande val ;=)

Godkväll!

Satan vad jag ska ha svårt att bestämma mig för vad jag ska göra. Ikväll är det dock inte två olika festalternativ jag har, utan ikväll kan jag inte bestämma mig för om jag ska festa eller inte. De flesta av mina vänner ska vara hemma och vila, men jag är rätt taggad på att dra ut.

Så hörde Janne av sig och frågade om jag skulle följa med till Högdalen där det tydligen ska vara en rätt nice utomhusfest med scen och sådant. Hade jag fått reda på detta för någon timme sedan hade jag inte tevkat en sekund. Men alla samtal med mina tjejer som bara ska vara hemma har fått mig att krypa längre och längre ner i soffan och byta kläderna mot en betydligt mjukare variant.

Dessutom har vi fortfarande gäster här hemma som gärna ser att jag ska stanna hemma med dem och titta på film lite senare. Att jag inbillar mig att jag blivit osmartare för att jag supit bort ett stort antal hjärnceller under de senaste dagarna får mig att tänka att en hemmakväll kanske vore att föredra.

Aaaaaaaaaaah vad jag ska göra detta till en stor sak. Men ska jag ut så måste jag göra mig iordning NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0