Jag <3 nätstrumpbyxor

Hej igen!

Vad jag kan minnas så har jag aldrig haft på mig ett par nätstrumpbyxor förrän i samband med föreställningarna igår och idag. I Moulin Rogue numret har vi det till våra porriga korsetter och stora volangkjolar - ni får se bilderna ikväll. =) I alla fall så har jag kommit underfund med att jag är stormförtjust i dessa jag har med de minsta maskorna. Anledningen till att vi har dessa är att benen ser som smalast och längst ut då, och så är det både elegant och sexigt på samma gång. Helt klart ett par strumpbyxor jag kommer att använda till korta kjolar och klänningar framöver. Tänk er det till ett par riktigt snygga höga svarta pumps. Apropå det ska jag shoppa ihjäl mig på pumps i Berlin tänkte jag.. Så då får ni åka dit om ni ska ha samma! ;D

image511

















Ni har vä inte missat min absoluta favoritlåt? Även min mobilsignal som det känns som att varenda jävel vet att jag har.



Remixen av den här låten vet jag att jag har lagt upp ett antal gånger. Även den är grym och absolut bäst att tagga till. Men jag tycker att den här är så mycket bättre!


Your love.

Kommentarer
Postat av: Matthias

du är så jävla porrig mandy, förstår inte hur man kan va både vacker och porrig. Well done

2008-05-16 @ 14:33:47
Postat av: Anonym

jag har välheller aldrig varit ett fan av strumpbyxor, men det där såg snyggt ut!

2008-05-16 @ 14:34:22
Postat av: Helena

Jag hr heller aldrig haft på mig nätstrumpor. Älskar shoeshopping!

2008-05-16 @ 18:03:03
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Natti, natti! Sov gott du också!

2008-05-16 @ 23:21:04
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Maria

Bra låt =) och najs blogg!

2008-05-18 @ 10:40:34
URL: http://sommarmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0