I vissa situationer uppskattas mycket plugg. Tro det eller ej!

Hej mina vänner!

Åh jag har så gulliga vänner, de är världens bästa. Av lite olika anledningar har jag varit rätt nere idag, sitter här med lapen i mitt rum med en stor chokladask, toffsen på huvudet och en stor munktröja precis som i en amerikansk film..

Vid sådana här tillfällen älskar jag att plugga. Jag är, liksom de flesta tjejer, en mästare på att tänka och vrida och vända på saker så mycket att det till slut inte går att analysera situationen mer än vad jag redan har gjort. Men nu då jag har så vidrigt mycket att göra, så himla mycket plugg, så hinner jag verkligen inte sitta och deppa och tänka en massa. Istället ser jag till att få saker och ting gjorda så att jag gör någon nytta. Det är väldigt sällan man kommer fram till något på det sätt som vi tjejer ofta ligger och ältar saker och ting.

Sorry suckers men nu ska jag ge Janne all min uppmärksamhet, han ringde precis nämligen. Jag hade gärna bytt plats med honom ikväll och supit ner mig totalt. Så får man inte säga men jag gör det ändå.

Lär bli en del inlägg ikväll.. har sovmorgon imorgon samt en massa matte att plugga. För att hålla mig vaken brukar jag blogga. Därav det stora antalet inlägg skrivna på kvällskvisten. =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0