High tech ?

Hej igen!

Nu har jag sett filmen och jag måste medge att den är enormt sevärd och mycket bättre än vad jag förväntat mig. En mycket gripande och givande film som självfallet framkallade tårar hos känsliga mig här i soffan. Nu sitter jag och förbereder seminariet med de tillkommande frågorna. Därefter ska jag äta en något försenad lunch och bege mig mot skolan.

Efter skolan är det dags att köpa en ny ipod. Min lilla söta rosa sak från creative som jag köpte precis då de kom ut i affärerna för något år sedan gick sönder efter en vecka och jag har inte orkat åka och byta den. Jag ska köpa någon annan idag istället tänkte jag. Att sitta i en buss - jag vet inte hur många timmar då vi åker till Berlin - utan musik, det kommer inte på fråga.


Den här, fast i rosa, köpte jag för ett år sedan. Den fungerade i en vecka.

Kommentarer
Postat av: fanny

iPod komer från Apple, inte Creative.

2008-05-13 @ 14:58:14
Postat av: Mandy

Du har slarvat lite med läsningen ;) Min förra mp3 som visas på bilden är från creative. Jag har inte skrivit någonstans något om att iPod:s är från creative :P

2008-05-13 @ 15:50:43
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0