Hemmakväll med PCD

Hej mina gullrumpor!

Jag är medveten om att det går lite segt med Berlinbilderna, men som ni vet är jag sjuk och det är rätt tidskrävande och inte minst orkkrävande att sitta med alla de hundratalsbilder vi tog där nere och lägga upp de här. Jag vill ju gärna skriva en liten text till bilderna. Men bilderna finns, och får ni inte ett inlägg om Dag 1 ikväll så kommer det imorgon bitti. Bilder på all shopping kommer självklart också.

Annars sitter jag med min uppgift vi har fått efter resan till Berlin där jag ska skriva om en epok i stadens historia samt en polisrapport om någon misstänkt då jag ska jobba under Stasi, Gestapo eller liknande. Lite luddigt formulerat det där men jag tror att jag äntligen fått lite bättre koll på vad uppgiften innebär.

Nu ska jag gå och fixa med mina chips, dip och allt annat onyttigt jag köpte idag, och därefter ska jag titta på avsnittet av Pussycat dolls som min snälla mamma spelade in den onsdag jag var borta.

Arrivederci!



Jag och Franciska vid Berlinmuren.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild

2008-05-27 @ 22:32:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0