Frågestund!



 Nu är det inte långt kvar tills det är dags för den långa bussresan mot Berlin att starta. Klockan nio ikväll går bussen. Jag har packat det mesta samt fixat allt förutom tidningar, godis och annat viktigt som kan behövas på bussen. Jag tror att vi är i Skåne eller om det var Danmark imorgon bitti där vi ska åka färja till Tyskland. På färjan ska det handlas! =) Sedan har jag gjort en lista på det som ska shoppas i Berlin. Bilder på allt kommer ni självklart att få se sedan. Fan vad skönt det ska bli att komma bort och ladda batterierna!

För er som inte vet så är vi drygt 60 elever från VRG Jarlaplan samt VRG Odenplan, årskurs 2 och 3, som åker till Berlin. Varje morgon har vi schemalagd tid som inkluderar besök och andra utflykter. Jag vet att vi en dag ska åka till ett föredetta arbetsläger under det andra världskriget  vilket tydligen förra året hade fått varenda elev att bryta ihop totalt. Förutom schemalagda tiden på morgonen har vi sedan hela dagen och kvällen så kallad "egen tid", med allt vad det kommer att innebära ;) ..

Under tiden jag är borta ger jag er den stora äran att ni får ställa frågor till mig som jag kommer att svara på i ett inlägg inom en förhoppningsvis snar framtid. Vi har gjort detta förut och då skötte ni er väldigt bra gällande vilken nivå ni la era frågor på samt längden av er formulering. Tänk gärna på det ni nya läsare också så underlättar ni en hel del för mig.

... Och följ VRG-lärarnas regel: Det finns inga dumma frågor, bara dumma elever.

Hoppas att ni, liksom jag, får en underbar vecka så hörs vi snart igen!

Många pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: bella

läser dina föräldrar din blogg och hur ställer de sig för alkohol som minderårig? om du förstår vad jag menar, att du dricker :)

2008-05-18 @ 18:13:10
Postat av: Malin

Jag undrar hur om du använder några speciella ansiktsprodukter för att få så fin hy? :) Älskar din blogg, ha det toppen i berlin!

2008-05-18 @ 20:09:26
Postat av: missan

du verkar vara en flitig besökare av italien(milano?) så jag undrar om, du pga. att du varit en blond och svensk tjej, haft problem med italienska killar som varit lite närgångna? jag har hört och läst mkt många svenskor varit med om det och tänkte själv åka till italien(Rom denna gång) så jag undrar om du har upplevt något sådant.
jätte bra blogg! ha det så bra!

2008-05-18 @ 20:19:12
Postat av: Sanna

hej bebiskusin!
Jag vill veta hur du har fått så tjock sexigt hår?;)
hihi o titta din favvokusin har också en blogg nu!! wihooo!
Pussss

2008-05-19 @ 12:02:17
URL: http://sassynella.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur uttalar man mojito? Drinken du vet. Haha sjuk fråga, jag vet!

2008-05-19 @ 12:25:07
Postat av: anna

Jag har lite olika frågor...

1: Hur är du som person? är du framåt eller blyg? osv..

2: Får du mycket uppmärksamhet från killar?

3: Varför är du och blondinbella inte vänner längre? har det hänt något eller har ni bara glidit isär?

4: snackar du "grov" stockholmska? (btw, kan du inte göra en videoblogg nån gång? skulle vara asnajs)

5: hur många läsare har du per dag?

2008-05-19 @ 15:04:30
Postat av: Elin

Du tränar så mycket, är extremt duktig i skolan och framgångsrik i allt du gör. Har du någon gång som så många andra unga tjejer drabbats av ätstörningar när kraven blivit för höga? Jag känner igen mig själv i dig och mot slutet av tvåan orkade jag inte, tappade kontrollen och slutade äta. Så ta hand om dig själv, så du orkar i längden! Kram

2008-05-20 @ 11:19:21
Postat av: Amanda

Hur ser dina sommarplaner ut?

2008-05-20 @ 18:31:58
Postat av: Isabelle

Ha en jättefin vecka!

2008-05-23 @ 21:02:14
URL: http://belicious.devote.se
Postat av: Anonym

Får du mycket komplimanger?
äter du mkt onyttigt eller är du värsta hälsofreaket?
du har ju skrivit att du har KK men är du kompis med dom som vanliga kompisar också eller?

2008-05-26 @ 13:11:44
Postat av: Anonym

M O H J I T O O, uttalar man det =)

2008-05-27 @ 16:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0