Ett glas rött såhär en söndagnatt

Godkväll!

Jag borde väl egentligen sova nu med tanke på allt som skall hinnas med imorgon. Jag var bara så dum ikväll som sov mellan halv sju och halv nio. Jag var totalt utpumpad efter träningen. Visserligen är jag trött nu och det känns som att jag skulle kunna somna. Men erfarenheten om att sova på kvällarna för att sedan tro att man ska kunna somna ett par timmar senare igen säger att jag borde bli lite tröttare innan jag ger mig.. Kanske ska jag köra på old days och även min kusin Sannas nuvarande räddning - ett glas rött för att lugna ner hjärnan. Ojoj vad det har blivit min räddning många kvällar. Men en söndagkväll? Even better!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla snygg mandyyyyy

2008-05-12 @ 15:26:35
Postat av: Anonym

... och brun !!! :O

2008-05-12 @ 15:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0