En lyckad valborgsmässoafton!

Godmorgon!

Gårdagen kom att bli riktigt trevlig. Min älskade bror och hans flickvän landade på Arlanda på eftermiddagen och kom sedan hit på middag. Jag kan ta en bild på alla presenter jag fick senare så får ni se. =) Det var i alla fall helt overkligt att se dem och om ni tillåter mig, så är min annars mörkhåriga bror numera en blond neger.

Efter middagen var allt kaos i och med att jag skulle åka och möta Saga och lite andra tjejer och vi i vår tur skulle åka till ett jäkla båthus där PC, David, Linus, Frank, Patrik, Olof, Thengill med fler satt och krökade. Dock blev det bråk.. så de drog vidare på krogen. Jag fick mitt upp i allt inte tag på Saga heller och övervägde om jag skulle följa med mina andra tjejer till Djursholm. Men jag åkte i alla fall och mötte Patrik vid Stureplan och så fick jag till slut tag på Saga och även min älskling Anna som var på en fest precis i närheten, på Artillerigatan.

Väl där var det rätt trevligt faktiskt. Alla var fulla och glada när vi kom dit och så var det en massa man kände vilket alltid är trevligt. Killarna kändes dock helt galna.. eller hur jag nu ska uttrycka mig. De låg på mig som italienare och jag fick höra saker som att min rumpa är en guldmedalj, jag är en "tiopoängare", vackraste ögonen de har sett - ja alltså det var helt sjukt. Okej när man är i länder som Italien men vi var på en hemmafest i Stockholm och det kändes som om det var första gången de såg en blondin med blåa ögon, eller något. Men som Patrik sa - jag får väl vänja mig ;) Höhö..

Senare ringde David och kollade om vi skulle dra hem till mig och jag övervägde rätt starkt att avsluta kvällen trots att det var rätt trevligt. Efter lite övertalan från tjejerna stannade jag i alla fall. Vid tre tog jag, Anna och Patrik en promenad och köpte lite fyllekäk, där vi även stötte på söta Olof, och därefter åkte jag hem. Alltid lika skönt att sova hemma. Vid det här laget var jag dessutom väldigt förkyld och hade med all säkerhet hög feber så jag ville bara hem. Väl hemma ringde Ebba så pratade vi i telefon rätt länge innan jag somnade. Förmodligen ska vi ses idag. :) Mer om det senare..

Nu sitter jag här med ett stort glas vatten och tittar på melodifestivalen med min storebror och hans flickvän som vi har spelat in åt dem. De åkte ju från Sverige i början av januari så det var ett tag sedan.. Nu ska vi äta våfflor!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det man börjar tröttna på i dina inlägg är hur du ständigt måste hävda dig att alla tycker du är så snygg och alla komplimanger du får. Så speciell är du faktiskt inte, du är en i mängden.
Ta inte illa upp.

2008-05-01 @ 19:35:47
Postat av: Mandy

Jag skriver bara om det jag hör från andra, inte nödvändigtvis det jag själv tycker! :) Dina åsikter står för dig, det killar säger får stå för dem. Det enda viktiga är vad jag själv tycker. Peace!

2008-05-02 @ 14:05:41
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Carolina

Håller med "Malin". Visst, självklart är det bra att ha bra självkänsla och självförtroende. Men med dina meningar och förmuleringar om hur alla tycker du är så snygg och bla bla, så blir det riktigt drygt att läsa. Själv tycker jag inte alls att du är särskilt söt om jag får säga det själv, så därför får jag en liten känsla av att killarna bara var fulla och kåta.

2008-05-02 @ 14:47:36
Postat av: Anonym

Jag måste säga att jag också tycker att det är lite synd att du verkar vilja hävda dig på det sättet du gör.. Ett gott självförtroende är super, men..

2008-05-02 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0