En kväll med mina två största intressen!

image506

image507

Bara ett par bilder tagna i all hast på morgonen innan skola..

Nu ska jag äta lunch (?) och därefter ska jag ner till stallet och rida. Jag har tre stora kassar i mitt rum med kläderna vi har fått och de vi har fixat själva inför föreställningarna som börjar imorgon som skall läggas i bilen så att jag har det då vi åker till repet efter ridningen. Ni kommer att få mycket underhållning då jag lägger upp alla bilder sen. Så mycket kan jag säga. Vad sägs som en sexig Moulin Rouge outfit där håret ska vara lockigt och ansiktet väldigt sminkat? Eller varför inte en överklasskärring som nyligen kommit hem från sin utlandsresa. Skulle ni se showen skulle ni förstå vad jag pratar om ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart har du köpt det där snygga halsbandet? :)

2008-05-14 @ 15:30:15
Postat av: Anonym

vart har du köpt den söta randiga koftan?:)

2008-05-14 @ 15:51:04
Postat av: Anonym

ditt hår var kort,blondt och tunt...typiskt svenskt med andra ord

2008-05-14 @ 16:38:20
Postat av: Helena

Jättefina bilder.Ridning är underbart! Ha en skön kväll!

2008-05-14 @ 17:18:22
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: MANDY

Halsbandet vet jag dessvärre inte var det är ifrån. Jag fick det i födelsedagspresent av Ebba och hennes familj. :)

Den randiga koftan är från en butik i Milano.

Haha men ditt lilla anonyma retard, jag vet väl för fan själv hur mitt hår ser ut. På de bilderna ser det förhållandevis kort och tunt ut, det kan jag hålla med om. Men jag om någon vet väl för i helvete vilken längd och vilken tjocklek mitt eget hår har. u får ni fan ge er. Ni ser bilder på mig, inte mer än så. Ni börjar skrämma mig..

2008-05-14 @ 19:54:17
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Charlotte

Ridning är helt underbart, där kan man koppla ifrån allting. Man är bara.

Sen måste jag säga att du har grymt snygg kropp. Magen är jättefin!

Lite avis? Ja, men jag skulle faktiskt inte orka träna så mycket som du gör!

Ha en bra dag =)

2008-05-14 @ 21:04:27
URL: http://www.choots.blogg.se
Postat av: MANDY

Jag vet, det är helt underbart.

Vad gullig du är Charlotte, tack så mycket! :)

Haha nej jag förstår det. Jag är ju lite av en träningsnarkoman. Men jag gör det för att jag tycker att det är så roligt, alltså inte bara för att få resultat rent kroppsligt. Hade jag inte tyckt att det hade varit så roligt som jag gör hade jag aldrig orkat träna så mycket heller. ;P

Tack, det ska jag ha!
Detsamma =)

2008-05-14 @ 21:15:29
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Mr Nobu

Ta det liite lugnt med plutandet va ;-)

2008-05-15 @ 05:55:23
Postat av: Mandy

Tack för din kommentar Mr Nobu. Jag var faktiskt lite orolig att den inte skulle komma. Jag menar, jag vill ju inte gå miste om kommentarernas kommentar ;D

2008-05-15 @ 07:10:34
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är jättevacker hade bara lust att säga det (:

2008-05-15 @ 22:08:36
Postat av: MANDY

Tack så mycket!! :)

2008-05-15 @ 22:12:50
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0